Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی اجاره بیلبورد در ساری

0


بررسی اجاره بیلبورد در ساری

معرفی شهر ساری

ساری، مرکز استان مازندران است که مهم‌ ترین منطقه‌ی استان به شمار آمده و یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مناطق شمالی کشور ایران محسوب می‌ شود.
شهرستان ساری از شمال به دریای مازندران، از مشرق به شهرستان نکاء از جنوب به استان سمنان و از مغرب به شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و سواد کوه محدود است.
یکی از ویژگیهای شهر پویایی آن می باشد. یعنی هیچگاه شکل تمام شده ای برای شهر نمی توان تعریف کرد. زیرا شهر در فرایند توسعه برای انطباق خود با شرایط محیطی اقتصادی و …… همواره در حال دگرگون شدن می باشد. با این حال می توان مقاطعی از تاریخ شکل گیری شهر را که دارای پایداری نسبی می باشد تعریف نمود.

اثر گذاری تبلیغات در ساری

یکی از عوامل اثر بخشی تبلیغات در ساری جذب گردشگران و مسافران به این شهر می باشد و بیشتر به دلیل سواحل دریای مازندران،دشت ناز ساری و جنگل های سرسبز بازدید کنندگان بی شماری بخصوص در ایام تعطیلات سال دارد و به همین جهت اجرای تبلیغات محیطی در ساری مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد که بی شک این امر در توسعه برند تاثیر قابل توجه ای را از آن خود میکند.
در شهرستان ساری صنایع رونق زیادی دارند و همچنین اهمیت مرکز استان بودن این شهر باعث شده که بسیاری از صاحبین برندها متقاضی تبلیغات در ساری باشند.

مسیرهای ورودی به شهر ساری

ورودی های شهر ساری از جمله فضاهای مطلوب برای اجاره تابلوهای تبلیغاتی می باشند که به لحاظ اثر بخشی بسیار مورد توجه است.اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ورودی شهر ساری در ایام ویژه ای از سال مانند : تعطیلات تابستان و عید نوروز ، به دلیل اینکه بازدید کنندگان و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند بیشترین بازدهی را دارد. از جمله ورودی های شهر ساری به شرح ذیل می باشد:

  • ساری – گرگان به درازای ۱۳۲ کیلومتر
  • آزاد راه ساری – قائم شهر به درازای ۱۶ کیلومتر به سوی باختر و از قائم شهر دو راه اصلی، یکی به سوی جنوب جاده فیروزکوه و دیگری به باختر و جنوب باختری ساری – آمل و از آن جا جاده هراز تا تهران
  • آزاد راه ساری – دریای مازندران به درازای ۲۸ کیلومتر
  • مسیر ساری – چهاردانگه به سوی جنوب خاوری به درازای ۷۰ کیلومتر

نمونه ای از تابلوهای تبلیغاتی در شهر ساری

تبلیغات در ساری

تبلیغات در ساری

تبلیغات در ساری

تبلیغات در ساری

تبلیغات در ساری

تبلیغات در ساری

ارسال یک پاسخ