دوره آموزشی تبلیغات و بازاریابی آنلاین در مدرسه ایده
با توجه به رشد چشمگیر استفاده کاربران ایرانی از شبکههای اجتماعی، بسیاری از برندها و شرکتها نسبت به تبلیغات و بازاریابی آنلاین حساس شدهاند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدرسه ایده که با شعار «ارتباطات یکپارچه بازاریابی» از سال ۱۳۸۷ اقدام به طراحی و برگزاری دورههای آموزشی متنوع میکند، با درک نیاز شرکتها به حضور در فضای مجازی اقدام به طراحی دوره آموزشی تبلیغات و بازاریابی آنلاین کرده است.
دکتر میثم شفیعی، مدرس این دوره طی ۹ ساعت در مورد مبانی بازاریابی و تعریف انواع بازاریابی دیجیتال، شناخت و مفاهیم شبکه جهانی اینترنت، تاریخچه و مبانی بازاریابی اینترنتی، مدلهای تجارت الکترونیکی و تعیین استراتژی مدل کسب و کار وب سایت بر اساس مدل تجارت الکترونیکی، مبانی و آموزش seo و استراتژی بازاریابی محتوا از طریق موتورهای جستجو، موبایل مارکت، ایمیل مارکت، ابزارهای سنجش ارزش وب سایت به ارایه مباحث آموزشی میپردازد.
در این دوره که جمعه آینده (هشتم مردادماه) در مدرسه ایده برگزار میشود، نمونههای موفق کسب و کارهای آنلاین داخلی و خارجی نیز مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرند.