Take a fresh look at your lifestyle.

چالش بازاریابی سیتروئن مدل C1 در ایستگاه اتوبوس!

0

چالش بازاریابی سیتروئن مدل C1 CHALLENGE – CITROËN با هشتگ #C1MASTEROFFIT پروژه این برند فرانسوی خودروسازی در حوزه بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing است.

اگر از چربی‌های انباشته شده در بدنتان در زمستان رنج می‌برید و از پوشیدن لباس شنا در فصل گرما می‌ترسید، نگران نباشید، سیتروئن مدل C1 در ایستگاه اتوبوس به کمک شما می‌آید تا از فرصت بدست آمده به هنگام انتظار برای اتوبوس استفاده کنید و با چالش بازاریابی مدل C1 سیتروئن کالری بسوزانید!

داوطلبین در چالش بازاریابی مدل C1 سیتروئن با ۲۰ ثانیه دویدن درجا شروع به همراهی با نرم‌افزار می‌کنند و در طی این زمان شاهد امکانات این خودروی شهری خواهند بود. انرژی بیشتر شرکت‌کننده منجر به حرکت بیشتر این خودرو در تصویر می‌شود و امکان پارک کردن این خودرو در جاهای کوچک را به نمایش می‌گذارد.
همچنین در انتهای حرکت، عملکرد شرکت‌کنندگان در این چالش بازاریابی از طریق دوربین عقب سیتروئن مدل C1 قابل اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی Social Network است.

شرکت‌کنندگان در چالش مدل C1 سیتروئن به عناوین زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
• متنفران از تناسب اندام
• آماتورهای تناسب اندام
• دوستداران تناسب اندام
• حرفه‌ای‌های تناسب اندام

در کمپین بازاریابی فوق، سیتروئن با مهم جلوه دادن توجه به تناسب اندام مخاطبینش به بازاریابی مدل خودروی خود کرده است و همانطور که مشاهده می‌شود ایجاد این انگیزه در مخاطبین باعث می‌شود که آنها بدون آنکه به وجه تبلیغاتی آن دقت کنند، در برنامه تبلیغاتی این برند شرکت می‌کنند و حتی با اشتراک‌گذاری این چالش بصورت غیرمستقیم به تبلیغ ویروسی مدل C1 سیتروئن می‌پردازند.
چالش مدل C1 سیتروئن (1)

چالش مدل C1 سیتروئن (2)

چالش مدل C1 سیتروئن (3)

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ