Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات گسترده محیطی برای تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نو عروس

0


تبلیغات گسترده محیطی برای تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نو عروس

طرح آینه شمعدون با هدف تامین جهیزیه ۷۵۰۰۰ نو عروس نیازمند که شروع زندگی مشترکشان به دلیل تامین نشدن جهیزیه به تعویق افتاده است ، با اکران تبلیغات گسترده فرهنگی در سطح شهر تلاش کرد که توجه مردم را به این سمت جلب کند که کمک کننده برای شروع یک زندگی باشند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، مجری طرح آینه شمعدون درباره گستردگی حجم تبلیغات شهری و اینکه آیا بهتر نبود که هزینه تبلیغات صرف تهیه جهیزیه می شد ، اظهار داشت : ما در این طرح از ظرفیت رسانه‌ای موجود در نهادهای فرهنگی استفاده کردیم و بابت تبلیغات و فضاسازی‌های رسانه‌ای هزینه بسیار کمی پرداخت شده و آن هم بیشتر هزینه نیروی انسانی بود که برای تولید محتوا زمان می گذاشتند .
علیرضا نایینی ، ادامه داد : به عنوان مثال خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی‌ها را به صورت تبرّعی انجام داد و طراحان آن جا نگاه عمل خیر به طرح داشتند .
وی اضافه کرد : با فضاهای تبلیغی که شهرداری و شرکت مترو در اختیار این طرح گذاشته اند ؛ این نهادها یک رسالت فرهنگی و اجتماعی دارند و چون کار ما فرهنگی است و قرار است یک معضل اجتماعی را مرتفع کند ، از این ظرفیت موجود استفاده کردیم که در قانون برای کار فرهنگی و اجتماعی دیده شده است .
مجری طرح آینه شمعدون در پاسخ به این سوال که لوگوی نهادهای مختلف در تبلیغات طرح این سوال را ایجاد می‌کند که نسبت این نهادها با طرح چیست ، گفت : طرح آینه شمعدون یک طرح ملی و مردمی است . متعلق به هیچ نهادی نیست و هیچ نهادی نمی‌تواند خود را مدعی و متولی آن معرفی کند . آینه شمعدون با همکاری و هماهنگی کمیته امداد پیش می‌رود و گروه‌های مردمی ستاد مرکزی آن را تشکیل داده‌اند .
نایینی خاطر نشان کرد : از آنجایی که این طرح از ظرفیت‌های حاکمیتی استفاده می‌کند . لذا آرم آن نهاد در پای طرح درج می‌شود . مثلا برای بحث تراکت و تبلیغ در سراسر کشور رابطین کانون مساجد کشور زحمت می کشند و لوگوی کانون مساجد درج می‌شود ، یا فضاهای دیگر که وجود دارد .
وی تاکید کرد : در واقع این‌ها حامیان طرح هستند نه متولی . ضمن اینکه در ادامه کار قطعا نهادهای دیگری به عنوان حامی به طرح خواهند پیوست و حضور آنها جدی تر خواهد بود .
مجری این طرح در پایان تصریح کرد : هدف گذاری ما از اجرای این طرح این بوده است که این کار تا تامین همه کمک هزینه های ۷۵۰۰۰ تا ادامه یابد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ