Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبوردهای مقابله با اسلام هراسی در شیکاگو نصب شدند

0


بیلبوردهای مقابله با اسلام هراسی در شیکاگو نصب شدند

جمعی از مسلمانان شیکاگو به منظور مقابله با تروریسم و اسلام هراسی در بزرگراه های شلوغ شهر دو بیلبورد بزرگ تبلیغاتی را نصب کردند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، این گروه اسلامی در شیکاگو امیدوار هستند که دو بیلبورد تبلیغاتی نصب شده در بزرگراه های پرتردد شیکاگو به مبارزه با تروریسم در حین مقابله با اسلام هراسی کمک کنند .
بر روی این بیلبوردهای تبلیغاتی که اخیرا در این شهر نصب شده اند ، جملات : « مسلمانان به مسلمانان : چیزی ببینید . چیزی بگویید . زندگی افراد بی گناه را نجات دهید » نوشته شده است و هزینه تهیه و نصب این بیلبوردها از سوی اعضای موسسه پاکستانی – آمریکایی های «بولینگ بروک» فراهم شده است .
گفتنی است ، دو بیلبورد دیگر با همین پیام نیز در اوایل تابستان سال جاری در مکان های دیگری در اطراف شیکاگو نصب شده بود .
طلعت رشید ، بنیانگذار این گروه که عضو کمیسیون برنامه ریزی «بولینگ بروک» نیز هست در رابطه با نصب این بیلبوردهای تبلیغاتی اظهار داشت : ما می خواهیم به مردم آمریکا بفهمانیم که مسلمانان که هستند و مخالف تروریسم اند . بر این اساس نصب این بیلبوردها می تواند به مقابله با اسلام هراسی کمک کند .
لازم به ذکر است ، برخی از رهبران اسلامی در شیکاگو این رویکرد را زیر سوال برده و می گویند که بیلبوردها موجب برداشت های غلط آسیب زننده به مسلمانان می شوند .
علت مخالفت این افراد این است که سازمان امنیت داخلی آمریکا از شعار « اگر چیزی دیدید ، چیزی بگویید » البته بدون اشاره به مسلمانان استفاده می کند اما منظور آنها در اصل ارائه گزارش مسلمانان به مقامات آمریکایی است . همچنین عده ای نیز بر این باورند که این شعارها می تواند منجر به مشکلات دیگری برای جامعه اسلامی شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ