Take a fresh look at your lifestyle.

اولین نمایشگاه گروهی گپ تصویرسازی

0

اگرچه واژه طبیعت امروزه در معناهای مختلفی به کار می‌رود،  اغلب به مفهوم زمین‌شناسی و حیات وحش اشاره دارد. آنچه که انسان در خلق آن نقشی ندارد. طبیعت به حوزه کلی انواع متنوع گیاهان و حیوانات زنده و گاهی اوقات نیز به فرآیندهای مرتبط با اشیای بی‌جان بازمی‌گردد.

انسان همواره طالب زیست در طبیعت است، زیرا جزئی از آن است و از بودن در دامان طبیعت لذت می‌برد اما خود مهمترین نابود‌گر طبیعت است!

انسان طبیعت را نابود  می‌کند و جای آن را با محیط‌های مصنوعی و زشت خود می‌پوشاند؛ اما در شهری که خود می‌سازد شروع به ساخت پارک و دریاچه، بیشه‌های مصنوعی و باغ وحش می‌کند تا زمانی که از زندگی ماشینی خود خسته شد در پناه همین ساخته‌های دست خود آرامش یابد و در حقیقت خود را فریب دهد.

موضوع طبیعت و محیط زیست و حفظ و نگهداری آن همواره از دغدغه‌های هر هنرمندی بوده و هست و همیشه در تلاش رونق و خلق بهاری ماندگار برای محل زیست خود و سایر جانداران بوده است.

نمایشگاه پیش‌رو، آینه‌ای هرچند کوچک از آنچه در افکار و ذهن طراحان و تصویرگران در قبال بهار، طبیعت و محیط زیست است که سعی بر انعکاس آن توسط زبان تصویر را دارد.

اولین نمایشگاه گروهی گپ تصویرسازی به همت گروه گپ با حضور ۳۷ تصویرگر و۶۰ اثر روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۹۵ در نگارخانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز کار خود را آغاز نمود.

این نمایشگاه از روز شنبه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۹ میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

gap-ex (1)gap-ex (2)

اسامی هنرمند شرکت‌کننده در نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا:

ابولفضل پاشنا، احمدرضا قائم‌امیری، امیرصالحی، انسیه اکبرزاده، انیس زینتی، آیدا سلامی، آیدا رزمجو، آیلار یوسف‌نژاد، بیتا زمانی، پریا جودی، پریسا قاضی‌زاده، پویا خاکی، تیلا منصوری، ثمین امید‌یزدانی، حمیده عابدی، ریحان طراح، زهرا قرآنی، سمیرا پورحیدر، سولماز علیزاده، شبنم صباغ، شکوفه قریشی، شیوا زمانی، صبا روحیفر، طلا زارعی، فاطمه اسدنسب، فاطمه زهرا الموسوی، فاطمه ملک محمدپور، فرزانه مدهوش، فرشته معتمد، فریبا سلیمانی‌ذوقی، فرهنگ اسکندری، محمدرضا صدیق، معصومه رضازاده، نسیم سالک، نسیم فکرجو، نعیمه مناف‌زاده، نیلوفر کبودین.

Poster-gap

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ