Take a fresh look at your lifestyle.

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

0

اکثر کسب‌وکارها وقتی که می‌خواهند یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را شروع کنند، کمتر به جزییات موجود در پنل سرویس‌دهنده تبلیغاتی خود توجه می‌کنند و به همین علت ممکن است که کمپین آنها شکست بخورد. در اینجا به کمپین موفق یک کسب‌وکار اینترنتی اشاره می‌کنیم که بواسطه زیر و رو کردن سرویس‌ها و انتخاب منساب‌ترین سرویس، توانسته بازخورد مناسبی از کمپین تبلیغاتی خود بگیرد.

 

معرفی کیومری:

برای کسانی که قدرت ویدئو را در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کسب و کار شناخته و بر استفاده از آن تمرکز کرده‌اند، کیومری یک راه حل آسان برای انتشار ویدئو روی شبکه اینترنت را در اختیارشان قرار می‌دهد.

با Qmery می توان به سادگی با افزودن ویدئو به سایت یا اپلیکیشن خود، قدرت نفوذ و اثرگذاری آن را افزایش دهید. کیومری این امکان را می‌دهد که پس از اتراک‌گذاری هر ویدیو این تا ۵۳ بار بهتر در موتورهای جستجو رتبه‌بندی بشوید و کاربران شما به طور متوسط ۲ دقیقه بیشتر در سایت شما حضور داشته باشند. Qmery یک «پلتفرم  آنلاین ویدئویی» است که در این پلتفرم کلیه عملیات مربوط به انتشار ویدئوی شما را به صورت اتوماتیک انجام داده و شما را از درگیر شدن با مسائل فنی مربوط به ویدئو بی‌نیاز می کند.

 

چالش:

همه سرویس‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند، اولین دغدغه آنها این است که برندینگ کنند و بیشتر دیده شوند و از طرفی، عضوگیری به از چالش‌های آنها به حساب می‌آید.

کیومری هم دقیقا با دو موضوع بالا روبه‌رو بوده و به همین علت تصمیم گرفته که تبلیغات خود را از فضای آنلاین آغاز کند.

 

راهکار

کیومری اخیراً کمپینی جهت افزایش ثبت نام کاربران و همچنین افزایش سطح آگاهی در خصوص وبسایت اجرا کرده است که در ادامه بنر آن را مشاهده می‌کنید:

banner

 

کاربران بعد از کلیک بر بنرهای بالا وارد صفحه زیر می شدند:

qmery lp1qmery lp2

کمپین کیومری در سرویس تبلیغات کلیکی ای‌نتورک فعال شد و در این سرویس این امکان وجود دارد که کاربران جامعه وبسایت‌های نمایش دهنده تبلیغات خود را بر اساس موضوع انتخاب کنند. کیومری این کمپین را در دو کمپین و با دو هدفمندی موضوعی زیر فعال کرد:

در کمپین A هدفمندی موضوعی “خبری و نشریه آنلاین” انتخاب شد.

در کمپین B هدفمندی موضوعی “فناوری اطلاعات، اینترنت، وب” انتخاب شد.

بودجه کلی و بودجه روزانه هر دو کمپین یکسان در نظر گرفته شد. بعد از بررسی دو کمپین فوق مشخص شد، که کمپین B با اینکه کلیک روزانه کمتری دریافت کرده اما نرخ تبدیل این کمپین بیش از ۲ برابر نرخ تبدیل کمپین A بوده است. همچنین به دلیل انتخاب هدفگذاری مناسب هزینه جذب کاربر در کمپین B نصف هزینه جذب کاربر در کمپین A بود.

 

نتیجه:

انتخاب هدفگذاری در نمایش تبلیغات بنری با توجه به جامعه هدف مخاطبان کمپین، باعث می‌شود حتی اگر ورودی محدودتری دریافت کنیم، نتیجه بهتری بگیریم. در انتخاب گروه موضوعی سایت‌های نمایش دهنده همواره باید به این نکته توجه داشت که جامعه هدف ما در کدام دسته‌بندی در حال وبگردی است.

ارسال یک پاسخ