Take a fresh look at your lifestyle.

کارگاه آموزشی رابطان روابط عمومی میراث فرهنگی استان گلستان

0


کارگاه آموزشی رابطین روابط عمومی شهرستانهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در سالن جلسات اداره کل امروز برگزار گردید.

 به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از برنا، احمد گلچین مدیرروابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این باره گفت: این دوره آموزشی به منظور تخصصی کردن روابط عمومی ادارات شهرستانها و همچین معاونت های این اداره کل برگزار گردید.

وی هچنین در ادامه گفت: روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک اداره یا بخش خصوصی و …  با مخاطبان آن از اینرو با تشکیل و راه اندازی شبکه رابطین روابط عمومی های میراث فرهنگی ارتباط ادارات میراث فرهنگی شهرستانها با مخاطبین به وجود امده و امیدوارم مدیران ادارات در شهرستانها بتواند هر چه بهتر و بیشتر از این ارتباط به وجود آمده در جهت معرفی فعالیت های کاری حوزه خود استفاده نمایند.

 مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اضافه کرد: در جهت تخصصی تر کردن رابطین روابط عمومی در نظر است از اساتید خبره هم در آینده استفاده شود.

گلچین در پایان گفت: این دوره های آموزشی ادامه دار است و در تمامی حوزه های فعالیتی روابط عمومی اعم، خبرنویسی، عکاسی، تهیه گزارش های خبری، مستند سازی و …. در طول سال توسط روابط عمومی اداره کل برگزار خواهد شد.

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ