Take a fresh look at your lifestyle.

دکمه روی دوچرخه از جاده‌های خطرناک خبر می‌دهد

0

با وجود به روز‌رسانی شبکه دوچرخه‌سواری لندن، این شهر هنوز هر سال شاهد مرگ بسیاری از دوچرخه‌سواران است. تاکنون در سال ۲۰۱۶، ۱۴ نفر سوار بر دوچرخه جان سپرده‌اند. برندهایی از قبیل ولوو با ابتکار خود موسوم به «Life Paint» که برنده جایزه نیز شد، تلاش‌هایی را برای توسعه یک فناوری مفید جهت امن‌تر کردن ورزش دوچرخه‌سواری انجام داده‌اند.حالا یک شرکت سوئدی دیگر به نام «Hovding»، ارائه‌دهنده فناوری دوچرخه‌سواری، راهی مبتکرانه برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات درباره محل‌های خطرناک با دیگران را مطرح کرده است.

Hovding، سازنده کلاه‌های ایمنی دوچرخه سواری مجهز به ایربگ، اخیرا کمپین «Give a Beep» را با همکاری آژانس تبلیغاتی سوئدی «Edelman Deportivo»  راه‌اندازی کرد.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، در نتیجه دکمه نصب شده روی دوچرخه از طریق بلوتوث و نرم‌افزار موجود روی گوشی دوچرخه‌سوار با آن در ارتباط است. با فشار دادن دکمه توسط دوچرخه‌سوار، داده‌های اطلاعاتی مربوط به آن مکان خاص با استفاده از نقشه موجود در سایت کمپین انتشار می‌یابد. این اطلاعات مدام به روز‌رسانی می‌شوند. هدف از انجام چنین کاری جلب توجه افراد و سازمان‌ها به همه خیابان‌ها و تقاطع‌های خطرناک در سطح شهر لندن است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ