Take a fresh look at your lifestyle.

کامنت ویدئویی در فیس‌ بوک

0

آیا کلمات به تنهایی نمی‌تواند حرف دل شما را بیان کند؟ نگران نباشید. از این پس شما می‌توانید با آپلود یک ویدئو درباره پست‌های دوستان‌تان در فیس‌بوک نظر بدهید.

فیس‌بوک در راستای اجرای استراتژی تشویق مردم به تماشای ویدئوهای بیشتر در پلتفرم‌های خود، جمعه گذشته این ویژگی را به قابلیت‌هایش افزود.

در بازار رو به رشد و شلوغ ویدئوهای آنلاین، به این ترتیب فیس‌بوک با  Snapchat، Periscope  و دیگر نام‌های موجود رقابت می‌کند.

همه اینها بر روی ویدئو برای افزایش تعداد کاربران شرط می‌بندند. براساس پیش‌بینی شاخص شبکه‌های دیداری Cisco که هفته گذشته منتشر شد، با رشدی ۷۰درصدی نسبت به سال ۲۰۱۵، ترافیک ویدئویی ۸۲درصد از کل ترافیک اینترنتی مصرف‌کننده تا سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهد.

به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، فیس‌بوک پارسال ضمن راه‌اندازی سیستم پخش زنده ویدئو امکان استفاده گسترده از آن را در ماه ژانویه به وجود آورد. توسعه بیشتر آن در ماه آوریل از طریق افزودن نقشه‌های مختلف از رویداد‌های جهانی به طور زنده، واکنش‌ها و فیلتر‌های زنده به سبک Snapchat صورت گرفت.

در ماه مارس، این شرکت خبر از خرید سهام نرم‌افزار فیلتر ویدئویی «Masquerade» داد. به گفته فیس‌بوک این ادغام به بالا رفتن کیفیت تجربه ویدئویی در فیس‌بوک کمک می‌کند. ارزش این معامله هنوز افشا نشده است.

اظهارنظر‌های ویدئویی جدید اوایل سال جاری میلادی در رویداد برنامه‌نویسی و نرم‌افزاری فیس‌بوک توسعه یافتند.

هدف فیس‌بوک از انجام این کار ایجاد شرایط مناسب برای شکل‌گیری گفت‌وگو‌هایی جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر است. به این ترتیب از امروز می‌توانید در کنار یک سری اظهار نظر‌های چندرسانه‌ای نظیر لینک‌ها، عکس‌ها، استیکر‌ها و emojiها از ویدئو نیز استفاده کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ