Take a fresh look at your lifestyle.

تعویض بدن رونالدو با یک طرفدارنوجوان

0

نایک در طولانی‌ترین آگهی تبلیغاتی خود برای فوتبال با درخشش کریستیانو رونالدو طی اقدامی شجاعانه، بدن این فوتبالیست را با بدن یک طرفدار نوجوان فوتبال تعویض می‌کند.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، این فیلم شش دقیقه‌ای به رسم فیلم‌های بلندی نظیر «Big» یا «Freaky Friday» داستان برخورد رونالدو با یک پسربچه نوجوان در جریان بازی فوتبال و تعویض بدن‌هایشان با یکدیگر را در همین حین بیان می‌کند.

صبح روز بعد، یک رونالدوی سردرگم و ژولیده در قالب یک پسر بچه نوجوان در یک خانه انگلیسی بیدار و با مادرش برای فوتبال رهسپار یک زمین بازی می‌شود. در همین حین، پسر بچه مورد نظر به نام «چارلی لی» در یک عمارت لوکس چشم باز می‌کند و با خودروی سوپر اسپورت خود در جلسه‌ای آموزشی به‌عنوان رونالدو حضور می‌یابد. بعد از چند لحظه خنده‌دار، هر دو مشغول کنار آمدن با چالش‌های خاص زندگی جدیدشان می‌شوند که آموزش زبان پرتغالی گرفته تا رانندگی از جمله آنها است. این وضعیت تا لحظه مناسب ملاقات مجدد آن دو با هم ادامه دارد.

به گفته نایک، آگهی تبلیغاتی «The Switch» طولانی‌ترین فیلمی است که رونالدو تاکنون برای هر شرکتی در آن بازی کرده است. فیلمبرداری آن پنج روز زمان برد. مهم‌تر از همه اینکه رونالدو در اولین صحنه برخورد، شیرین‌کاری‌های خاص خودش را انجام داد که فقط در سه برداشت ضبط شد.

ارسال یک پاسخ