Take a fresh look at your lifestyle.

استفاده از یوتیوب

0

یوتیوب به پدیده آنلاین عصر حاضر تبدیل شده است که به مردم اجازه می‌دهد تا هر کلیپی را که مخالف قوانین نباشد (دارای محتوای جنسی، سوء استفاده و آزار حیوانات، شوک‌های عصبی، تکثیر محتوای ارسالی بدون رضایت صاحب ویدئو، نفرت پراکنی، هرزنامه، رفتار‌های نابهنجار وغارتگری)به اشتراک گذارند.

یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو سومین وبگاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و فیس‌بوک است که در ابتدا امکان بارگذاری ویدئو‌های طولانی مدت وجود داشت اما به علت کپی غیر‌مجاز از برنامه‌ها و فیلم‌های متعدد به حداکثر ۱۵ دقیقه کاهش یافت. میل به دیده شدن و به اشتراک‌گذاری لحظات و توانایی‌ها باعث شده تا یوتیوب مجموعه‌ای کامل از انواع مختلف فایل‌های تصویری از سرتاسر جهان باشد.

اگرچه تبلیغات مستقیم و استفاده تجاری از یوتیوب ممنوع است اما هیچ مانعی وجود ندارد تا به کمک آن نتوان مدیریت روابط عمومی خود را سازماندهی کنیم.

ایده

هنرمند اهل کالیفرنیا، آلنتینا تصمیم به گسترش گالری خود گرفت، در واقع او فرصتی برای در معرض نمایش قرار دادن هنر و توانایی‌هایش لازم داشت تا به این شکل بتواند به جایگاه مدنظر خود برسد. در همین راستا وی اقدام به فیلمبرداری از خود در حین کار کرد. اگرچه در سه‌ماه اول این ویدئو‌ها با استقبال خوبی مواجه نشد اما او هر یکشنبه یک ویدئو جدید ارسال می‌کرد و همین پشتکار وی باعث شد کانال وی در کمتر از یک‌سال با خیل عظیمی از بازدید‌کنندگان مواجه شود.

در واقع او در حال حاضر بازدید‌کنندگان میلیونی از سراسر جهان دارد و اگرچه تمامی بازدید‌کنندگان ویدئو‌های آموزشی او به مشتریانش تبدیل نمی‌شوند اما همین کار که فعالیتی مثبت در زمینه مدیریت روابط عمومی محسوب می‌شود باعث شده وی به شهرتی جهانی برسد و از جایگاه هنرمندی تازه‌کار به هنرمندی نام آشنا و پرطرفدار و در نهایت به واسطه دیده شدن نمونه کارهایش به هنرمندی قابل اعتماد تبدیل شود.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– قبل از تهیه و به اشتراک‌گذاری فایل تصویری خود قوانین را به‌طور کامل مطالعه کرده تا کلیپی که برای تهیه‌اش زحمت می‌کشید بیهوده حذف نشود.

-اگر شرایط و امکانات تهیه کلیپی با کیفیت را ندارید اصلا نگران نباشید زیرا یوتیوب شبکه‌ای جهانی برای اشتراک گذاشتن ویدئو‌های تمامی افراد است و حتی با گوشی‌های معمولی نیز می‌توان کلیپ‌های جذابی تهیه کرد.

– از تبلیغات بیهوده در کلیپ خود بپرهیزید، زیرا این‌گونه تبلیغات به محتوا لطمه وارد می‌کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ