Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات شهری یازدهمین دوره نمایشگاه قرآن در مشهد

0

حجت‌ فقیه ، مسئول کمیته تبلیغات یازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی قرآن و عترت مشهد با اشاره به برگزاری این نمایشگاه ضمن اعلام اینکه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است ، اظهار داشت : در این دوره از برگزاری نمایشگاه علاوه بر نصب رول‌آپ‌هایی در فضای شهری ، قرار است هزار بنر در جلوی اتوبوس‌ها نصب شود .
حجت فقیه به تبلیغات این دوره از نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت : ما در بحث تبلیغات شهری چند موضوع را پیگیری می‌کنیم که در این راستا تاکنون ، ۵۰ عدد تابلوی سه در چهار شهری را برای اطلاع‌رسانی زائران و مجاوران در سطح شهر نصب کرده‌ایم .
وی با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ عدد تابلوی رول‌آپ در مناطقی از جمله یک ، دو و هشت شهرداری مشهد نصب شده است ، افزود : قرار است هزار بنر تبلیغاتی نیز در جلوی اتوبوس‌ها نصب شود .
مسئول کمیته تبلیغات یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه هزار بند آویز ستونی نیز برای سطح شهر نصب شده است، اظهار داشت : علاوه بر این قرار است تیزرهای تبلیغاتی هم در تلویزیون‌های شهری و هم تلویزیون‌های قطار شهری در همه سطح شهر پخش کنیم .
گفتنی است ، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از ۲۶ خردادماه تا دوم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه مشهد دایر است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ