Take a fresh look at your lifestyle.

نگاه ولوو به اساس پیشرفت زلاتان

0

با آغاز مسابقات یورو ۲۰۱۶، تعدادی از برندها به استفاده از حس فزاینده میهن‌پرستی در سرتاسر اروپا در کمپین‌های بازاریابی خود روی آورده‌اند. از جمله آنها می‌توان به خودروساز سوئدی، ولوو، اشاره کرد که برای شرح داستان زندگی و موفقیت یکی از منحصربه‌فرد‌ترین ورزشکاران، زلاتان ابراهیموویچ انتخاب شده است.ضمن تقدیر از ذهن مستقل و تفکر متفاوت، ولوو روی این مهاجم سوئدی سازش‌ناپذیر تمرکز کرده است که کاپیتان تیم کشورش در یورو ۲۰۱۶ خواهد بود.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، آگهی «Prologue» به معنای مقدمه و سرآغاز، ساخته شده در سوئد، در حالی به تبلیغ خودروی مدل V90 ولوو می‌پردازد که تمرکز روی زلاتان گوشه‌نشین و تنها را مبنای خود قرار داده است. زلاتان در این آگهی تبلیغاتی درباره تربیت آشفته و ذهنیت راهنمای او برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازیکن سوئدی از گذشته تاکنون بحث و گفت‌وگو می‌کند.

به گفته آندرس گوستافسون، معاون ارشد ولوو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، در کمپین فوق ذهن مستقل و قدرت نهفته در مهارت تفکر متفاوت مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرد. شباهت‌های بسیار زیادی بین داستان سفر زلاتان و ولوو وجود دارند. تلاش‌های ولوو برای رسیدن به جایگاه مورد نظر مثل بقیه نبوده است.

ارسال یک پاسخ