Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی در زنجان رمضانی نیست

0


تابلوهای تبلیغاتی در زنجان رمضانی نیست

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت : فضاهای تبلیغات محیطی و تابلوهای تبلیغاتی شهر زنجان متناسب با ایام ماه مبارک رمضان نیست .
به گزارش مجله خبری محیطی ، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در مراسم گرامیداشت رحلت حضرت خدیجه (س) ، با اشاره به اینکه در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ یاد و خاطره شهداء ما امروز بیش از هر زمانی به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم ، گفت : در حال حاضر فضای فرهنگی در این زمینه در برخی مراکز نگران‌کننده است .
مصائبی با بیان اینکه در زمینه تبلیغات شهری و محیطی باید توجه ویژه به ایام ماه مبارک رمضان شود ، تأکید کرد : فضای تبلیغاتی تابلوها در زنجان رمضانی نیست و این فرایند جای نگرانی دارد چراکه زنجان شهری ولایی و حسینی است و مسئولان شهرداری باید به امر تولید و محتوا در تبلیغات توجه کنند .
وی افزود : از شهرداری تقاضا می‌شود توجه ویژه نسبت به فضای تبلیغات محیطی در ایام ماه مبارک رمضان داشته باشد و بازنگری در این زمینه انجام دهد .
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد : فعالیت فرهنگی با انسجام است نه با تعدد ، و اقدامات در هر حوزه‌ای با انسجام جواب می‌دهد و با تعدد فعالیت‌های فرهنگی نتیجه مطلوب نخواهیم داشت .
مصائبی بابیان اینکه بقاع متبرکه قطب‌های فرهنگی هستند، گفت : مردم علاقه زیادی به بقاع متبرکه دارند باید از این ظرفیت برای اجرای برنامه گرامیداشت رحلت حضرت خدیجه (س) استفاده شود .
ایشان بابیان اینکه بهره‌گیری از رفتار و رهنمودهای بزرگان و تبیین آنها در جامعه مانع از رشد ناهنجاری‌ها می‌شود ، تصریح کرد  : باید رابطه عاطفی حضرت خدیجه و همسرشان به خوبی در جامعه تبیین شود و زندگانی حضرت خدیجه در جامعه الگوسازی شود.

ارسال یک پاسخ