Take a fresh look at your lifestyle.

رضایت مدیران IT سازمان‌ها از شغل‌ شان

0

بعضی روزها برای مدیران و کارشناسان IT با استرس بیشتری همراه است که از جمله آن می‌توان به مواقعی اشاره کرد که سیستم‌های سازمان از کار می‌افتد یا با اختلال مواجه می‌شود. با این حال درمجموع باید گفت شغل این افراد بیشتر رضایت‌بخش است تا استرس‌زا و با گذشت زمان رضایت بیشتری را از آنها جلب می‌کند.

 به گزارش همکاران سیستم، این نتیجه حاصل بررسی جدیدی است که TEKsystems به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌دهنده نیروی انسانی IT انجام داد. نتایج این بررسی در مجموع حد قابل قبولی از استرس را در گروه شغلی مذکور نمایان کرد. همچنین مشخص شد سطح رضایتمندی صاحبان این مشاغل نسبت به قبل کاهش یافته است.

طبق این نتایج گفته شد تنها ۱۴ درصد کارشناسان رده‌پایین و میانی حوزه IT بر این باورند که پراسترس‌ترین شغل را در سابقه کاری خود تجربه می‌کنند که این رقم دو سال قبل حدود ۳۰ درصد گزارش شده بود. در مقابل، ۸ درصد مدیران ارشد IT در سازمان‌ها اعلام کردند که شغل کنونی آنها استرس‌زا است که البته این رقم در بررسی سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۳۲ درصد گزارش شده بود.

به هر حال درحالی‌که بخش اعظم کارشناسان ترجیح می‌دهند در بخش IT سازمان‌ها مشغول به کار شوند، کمتر از نیمی از آنها به این نتیجه رسیده‌اند که شغل آنها رضایت‌بخش‌ترین شغل در سابقه کاری‌شان محسوب می‌شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ