Take a fresh look at your lifestyle.

ابتکار و خلاقیت در پویایی روابط عمومی ها اثر گذار است

0


فرماندارگناوه گفت: نگاه دولت تدبیر و امید بویژه رئیس جمهوری به روابط عمومی دستگاههای اجرایی نگاه والا و ویژه ای است.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی های ادارات این شهرستان افزود: همانگونه که دولت و دولتمردان تاکید و نگاه خاصی به روابط عمومی ها دارند ما هم باید به این نگاه بصورت ویژه اهمیت دهیم .
وی اظهارکرد: اطلاع رسانی از خدمات گسترده نظام و دولت به مردم باید سرلوحه کاری دستگاههای اجرایی قرار گیرد که روابط عمومی ها دراین زمینه مسئولیت خطیر و نقش موثری دارند .
فرماندارگناوه با بیان اینکه ابتکار و خلاقیت در پویایی روابط عمومی ها اثر گذار است، افزود: روابط عمومی ها وظایفی مهم برعهده دارند که باید بازوانی قدرتمند و توانمند برای روسای ادارات خود باشند .
پاک نژاد گفت: روابط عمومی ها باید نسبت به اعتمادی که در سپردن این پست به آنان شده احساس مسئولیت کنند و در انجام وظایف محوله بکوشند .
وی علاقه و انگیزه را در موفق بودن هرکاری بویژه روابط عمومی ها مهم دانست و بیان کرد: درصورتی که چنین ویژگی در مسئولان روابط عمومی ها وجود نداشته باشد باید به افراد دیگری که با انگیزه تر هستند، محول شود .
فرماندار گناوه، بر فعال شدن پایگاههای اطلاع رسانی اینترنتی ادارات تاکید کرد و از خبرنگاران خواست تا با ارتباط از این فضا به تولید خبر اقدام کنند .
فرماندارگناوه گفت: در سرکشی از ادارات شهرستان در وهله اول از روابط عمومی ها بازدید خواهد شد .
وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی است که باید نهایت استفاده از آن برده شود، گفت: اگر مدیران فضاهای مجازی بتوانند بخوبی آن را کنترل و مدیریت کنند نهایت استفاده را باید از آن ببریم .
پاک نژاد از روابط عمومی های ادارات این شهرستان که در روند توسعه و پیشرفت حوزه های خود نقش دارند خواست در گروههای تشکیل شده مجازی حضور پیدا کنند و به سئوالاتی که در آن می شود با هماهنگی مدیر متبوعه، پاسخ دهند .
وی گفت: در فضاهای مجازی خیلی از سئوالات غیرکارشناسانه است و برخی نیز به آن دامن می زنند که ممکن است به یک بحران تبدیل شود و ما می توانیم پاسخگوی آنان باشیم تا به یک نقطه مثبت آن را تبدیل کنیم .
فرماندارگناوه یادآورشد: برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی های ادارات و نشست با مدیران فضاهای مجازی در دستور کار مسئول روابط عمومی این فرمانداری قرار گیرد .
مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه گفت: دراین نشست وضعیت فعالیت روابط عمومی های ادارات و برنامه های پیش بینی شده بررسی می شود .
امرالله حاجب افزود: باوجود نشست و پیگیریها انـتظاری که از روابط عمومی های ادارات وجود دارد بخوبی انجام نشده که باید علت آن ریشه یابی و برطرف شود .
وی از مسئولان روابط عمومی های ادارات خواست علاوه بر فعال کردن سایتهای اینترنتی حوزه های خود ارتباط و تعامل تنگاتنگی با خبرنگاران شهرستان داشته باشند .
دراین نشست مسئولان روابط عمومی به اظهارنظر و مشکلات حوزه فعالیت های خود پرداختند .
آنان تعدد پست های مختلف، نداشتن جایگاه مناسب و نبود چارت مشخص را از عمده مشکلات گریبانگیر وظایف محوله خود عنوان کردند .

 

ارسال یک پاسخ