Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوان ویژه روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در دماوند

0


برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوان ویژه روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه در بازدید رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند از دفتر خبرگزاری فارس این شهرستان مطرح شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس  از شرق استان تهران، عصر امروز حسین محمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند از دفتر  خبرگزاری فارس  این شهرستان بازدید کرد .

محمدی با حضور در دفتر  خبرگزاری فارس  شهرستان دماوند در نشستی با خبرنگاران این دفتر در خصوص همکاری‌ها و تعامل بیش از پیش در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به گفت‌وگو پرداخت .

در این نشست، برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوان در حوزه روابط عمومی و رسانه مطرح و قرار شد که مقدمات برگزاری این نشست توسط دفتر  خبرگزاری فارس  و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند پیگیری شود .

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند در نشستی صمیمانه با خبرنگاران فارس این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش آن‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی آمادگی دریافت پیشنهادها و نظرات تمام افراد هستیم .

محمدی با بیان اینکه شهرستان دماوند دارای چهار کتابخانه نهادی و دو کتابخانه مشارکتی است، افزود: در این بین، ۴۲ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های نهادی و ۲۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های مشارکتی این شهرستان موجود است .

وی در خصوص برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان تصریح کرد : هدف برگزاری این نشست‌ها به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده برای دیگرانی است که آن کتاب را مطالعه نکرده‌اند .

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: در سال گذشته، یک هزار و ۳۰۰ نشست کتاب‌خوان در سراسر کشور به‌صورت تخصصی و عمومی برگزار شده و امسال نیز در حال پیگیری است .

محمدی بیان کرد: در نشست‌های کتاب‌خوان از نویسندگان، اعضای کتابخانه‌ها، اصحاب قلم و دوستداران کتاب دعوت می‌شود تا کتبی را معرفی کنند؛ این نشست‌ها ماهانه برگزار می‌شود .

وی برگزاری نشست‌های تخصصی اقتصاد مقاومتی، کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری، شعر و ادب و روابط عمومی‌ها را ازجمله برنامه‌های آتی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند دانست .

 

 

 

ارسال یک پاسخ