Take a fresh look at your lifestyle.

مشتریان نیمه وفادار

0

آیا می‌دانستید مشتری که درواقع بیشتر از یک برند را دوست دارد اما انتخاب خود را به دو یا سه برند محدود می‌کند، تحت عنوان مشتری نیمه وفادار شناخته می‌شود؟ این مشتریان مبنایی فوق‌العاده برای استراتژی هدف‌گیری شرکت در نظر گرفته می‌شوند. با قدری اشاره، تحریک یا صحبت کردن با این دست از مشتریان به زبان خودشان، شرکت قادر به تبدیل این دست از مشتریان به مشتریان وفادار و متعهد به برند خواهد شد.

اغلب این دست از مشتریان یک برند و انتخاب جایگزین دارند. اما نکته اینجاست که از طریق تحلیل و مطالعه کردن این دست از مشتریان به‌راحتی موفق به شناسایی رقبای خود شده و می‌توانید از حرکت و رفتار آنها برای تحریک و جذب دیگر مشتریان استفاده کنید و در اینجا این وظیفه شرکت موردنظر است که فعالیت‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کند که این دست از مشتریان همواره در بین تغییر دادن برند و انتخاب یک برند دیگر، برند شرکت آنها را انتخاب کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ