Take a fresh look at your lifestyle.

فراخوان واگذاری تابلوهای تبلیغاتی در مازندران

0


فراخوان واگذاری تابلوهای تبلیغاتی در مازندران

سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران اعلام کرد : دور دوم فراخوان عمومی واگذاری فضای تبلیغاتی روی پل های عابر پیاده و تابلوهای تبلیغاتی حاشیه راه های استان مازندران آغاز شد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، ابوالفضل صفری ، با اعلام این خبر گفت : به جهت ایجاد رقابت عادلانه و برخورداری عمومی سرمایه گذاران و متقاضیان بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی و پل های عابر پیاده ، مرحله اول واگذاری ۱۴ دستگاه بیلبورد تبلیغاتی در محورهای استان مازندران صورت پذیرفت که با حضور قابل ملاحظه متقاضیان در مرحله انعقاد قرارداد می باشیم .
وی ادامه داد : از آنجا که اولویت مهم اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان واگذاری رقابتی و اطلاع رسانی عمومی است ، مرحله دوم مزایده حدود ۱۸ دستگاه پل عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغاتی در دست اقدام می باشد که ظرف چند روز آینده به اطلاع عموم متقاضیان خصوصا کانون های تبلیغاتی خواهد رسید .
سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد : ساخت ، نصب و بهره برداری از پل های عابر پیاده در نقاط ضروری نیز از طریق فراخوان عمومی از برنامه های آتی این اداره کل خواهد بود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ