Take a fresh look at your lifestyle.

نیکول کیدمن در فیلم خطوط هوایی اتحاد

0

خطوط هوایی اتحاد برای تبلیغ پرواز‌های A380 خود و تأکید روی ویژگی‌های لوکس آن، یک فیلم واقعیت مجازی با درخشش نیکول کیدمن را ساخته است.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، در قالب فیلم فوق می‌توان نگاهی ۳۶۰ درجه‌ای به داخل هواپیمای ایرباس A380 در پروازی به ابوظبی انداخت.

در همین حین کیدمن در حال مرور متن یک فیلمنامه برای بررسی نقش خود در آن دیده می‌شود. او داخل کابین در حال حرکت است. به این ترتیب فناوری واقعیت مجازی اجازه نگاه‌کردن به گوشه و کنار هواپیما، بررسی بخش وی‌آی‌پی، در عین حال استراحت درصندلی‌های لوکس و بررسی اجمالی و یواشکی سوییت سه خوابه خصوصی اتحاد موسوم به «Residence» را به کاربر می‌دهد.

به گفته شرکت فیلمسازی MediaMonks، این فیلم با استفاده از یک دوربین جاساز مرسوم ساخته شد و در ادامه امکان مشاهده تصاویری با رزولوشن ۶k و زیرنویس به وجود می‌آید. بیجورلینگ، مدیر جهانی بخش واقعیت مجازی MediaMonks این فیلم را یکی از فنی‌ترین فیلم‌های ۳۶۰ درجه‌ای تا این تاریخ دانست.

ترکیب یک دوربین بی‌نهایت مدرن با لنز‌های منحصر به فرد و دوربین متحرک نخستین نمونه در عرصه واقعیت مجازی به خصوص در چنین ابعاد بزرگی از فیلمسازی محسوب می‌شود. فیلم فوق بدون هیچ عیب و نقصی با رزولوشن بالا در میان نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی پیشگام است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ