Take a fresh look at your lifestyle.

راه‌ اندازی واحد ارتباط با مشتری

0

پرسش: مدیر میانی سازمانی هستم که طی جلساتی با مدیرعامل سازمان درباره چگونگی رساندن پیام سازمان به مشتریان و شرکت‌های دیگر به نقطه مشترکی دست پیدا کردیم، اما بستر این مقوله در سازمان تا به حال مهیا نشده است. از نظر شما در راستای این موضوع باید به چه مواردی دقت داشت و چه برنامه‌ریزی‌هایی باید اتخاذ شود؟

پاسخ کارشناس: برای برقراری ارتباط مناسب با مشتریان و رساندن پیام سازمان به آنها باید واحد ارتباط با مشتری را در سازمان خود تاسیس کنید که در این واحد برنامه‌ریزی‌های مناسبی در خصوص ارتباط با مشتری انجام شود.

در این میان باید بازنگری در کارکرد واحد روابط عمومی انجام دهید و آن را به سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب گسترش ارتباط با مشتریان و دیگر شرکت‌ها مجهز کنید. در این میان باید سیستمی اتخاذ شود که از طریق آن بازخورد‌های سازمان از جانب مشتریان و دیگر شرکت‌ها شنیده شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ