Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی بازدید از یک خانه عمق فقر را به تصویر می‌کشد

0

کلیسای مسیحی و سازمان خیریه بین‌المللی «Salvation Army» با همکاری آژانس تبلیغاتی Grey کانادا پشت کمپین تبلیغاتی «Open House» ایستاده‌اند که با حضور آنلاین گسترده خود امکان گردش داخل خانه مردم فقیر را به وجود می‌آورد.

مکانی که در ظاهر خانه‌ای معمولی به نظر می‌رسد اما با نگاهی به درون، بازدید کنندگان دچار شگفتی هولناکی خواهند شد. با این کار افراد نگاهی اجمالی به نحوه زندگی مردم فقیری می‌اندازند که پنهان از دید دیگران زیر سقف خانه‌های‌شان به سر می‌برند.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، کمپین فوق یک ویدئوی طولانی را در برمی‌گیرد که با دوربین مخفی واکنش‌های مردم در پی بازدید از خانه را ثبت کرده است.

به گفته دارلین رملینگر، مدیر آژاس تبلیغاتی Grey کانادا، به محض ورود به خانه یک فروشنده به استقبال بازدیدکنندگان می‌رود و توضیحی کوتاه درباره کمپین فوق به آنها خواهد داد. ویدئوی تهیه شده حاوی تصاویر ضبط شده از ۲۰ دوربین مخفی در همه جای خانه است. به اعتقاد رملینگر، هدف از انجام چنین کاری تغییر برداشت مردم از زندگی فقرا در کانادا است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ