Take a fresh look at your lifestyle.

سه نکته برای نوشتن تیتر مطالبی که CTR بالایی دارند

0

CTR (مخفف Click Through Rate)، یکی از کمیت های بسیار مهم در حوزه بازاریابی است که بواسطه آن می‌توانیم از میزان موفقیت یک کمپین ایمیلی یا تبلیغاتی آگاهی پیدا کنیم. CTR در حقیقت از تعداد افرادی که روی یک لینک کلیک کرده‌اند به دست می‌آید و به همین دلیل است که رویکردی درست در نوشتن تیتر مطالب نیز می‌تواند سبب موفقیت شما در ایمیل مارکتینگ هم شود:

– ۸ عدد جادویی شما خواهد بود:

بررسی‌های انجام شده روی تیترها نشان داده‌، نمونه‌هایی که شامل هشت کلمه هستند، CTR آنها حدود ۲۱% از CTR میانگین دیگر تیترها بیشتر است. در کل خیلی از افرادی که در حوزه وبلاگ‌نویسی و ایمیل مارکتینگ به فعالیت می‌پردازند، معتقدند که تیترهای کوتاه‌تر، تعداد بیشتری مخاطب جذب می‌کنند.

– از دونقطه و خط تیره استفاده کنید:

CTR سرفصل‌هایی که در آنها از دو نقطه و خط تیره استفاده شده است، حدود ۹% از دیگر نمونه ها بیشتر است. شاید دلیل اصلی چنین اتفاق مهمی این باشد که وقتی در نوشتن تیتر این دو المان مورد استفاده قرار می‌گیرند، مجبور می‌شوید اطلاعات بیشتری به مخاطب خود درباره محتوای تولیدی بدهید.

– در نوشتن تیتر، توجه داشته باشید که تصاویر کلیک خورند:

سعی کنید وب‌سایت و یا وبلاگ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که بتوانید از تصاویر در کنار تیتر‌های خود بهره ببرید؛ زیرا در تحقیقات صورت گرفته روی تیترهایی که عکسی به گرو خود داشته‌اند، مشخص شده که پیروی از چنین رویه‌ای، افازیش CTR تیتر مورد نظر، نسبت به تیترهای بدون عکس برابر ۲۷% است. همچنی در محتوای ایمیل‌ها هم چنین موردی صدق می‌کند و تیتر‌های داخل اکثر ایمیل‌هایی که در آنها عکس به کار رفته است، CTR بیشتری نسبت به ایمیل‌های بدون عکس دارند.

منبع: گاردین (Guardian)

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ