Take a fresh look at your lifestyle.

تکنولوژی تاثیر بسزایی در روابط عمومی ها دارد

0


مدرس ارتباطات دانشگاه شاهرود با اشاره به لزوم توجه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی به روابط عمومی ها، گفت: این نهادها بازوان تصمیم سازی مدیران دستگاه های اجرایی هستند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از مهر، مرضیه رفعتی عصر سه شنبه در کارگاه یکروزه آموزشی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شرق استان سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود ضمن اشاره به اینکه در برخی نهادها همچنان اهمیت روابط عمومی ها نهادینه نشده است، ابراز داشت: روابط عمومی ها یکی از ارکان تصمیم سازی و مشورت در ادارات هستند که باید این اهمیت و جایگاه نزد مدیران ما جدی تر از همیشه دیده شود .

وی افزود: روابط عمومی ها کارکردی فراتر از نصب بنرهای تبریک و تهنیت دارند و در دنیای پر سرعت امروز نقش مشاوران توانمند مدیران را در تصمیم سازی های کلان برعهده دارند امروز باید در نظر داشت که اقدامات هر نهاد، هرقدر با اهمیت، در تاریکی اطلاع رسانی، نمود پیدا نمی کند و بالعکس رویدادهایی با اهمیت کمتر، وقتی با اطلاع رسانی روابط عمومی ها منعکس می شوند، می توانند تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند.

تکنولوژی تاثیر بسزایی در روابط عمومی ها دارد

مدرس دانشگاه همچنین گفت: روابط عمومی از جمله نهادهایی است که در دوران اخیر دستخوش تحولات فراوانی شده است و با ورود تکنولوژی های مدرن مانند اینترنت و شبکه های اجتماعی شکل و فرمی جدید به خود گرفته است و امروز مدیران ما می بایست اهمیت روابط عمومی ها را با در نظر گرفتن این تغییرات، لحاظ کنند تا بتوانند در اطلاع رسانی و همراهی با افکار عمومی موفق عمل کنند.

رفعتی با اشاره به لزوم برقراری پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و مردم، ابراز داشت: یکی از کارکردهای روابط عمومی در دوران مدرن، برقراری ارتباط سازنده با مردم است که این مهم در سایه فناوری های نوین، امروزه پدیده ای به نام روابط عمومی دیجیتال را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: روابط عمومی دیجیتال در کنار مفاهیمی مانند دولت الکترونیک و دولت همراه، آینده ارتباطات و روابط را رقم خواهند زد و در این میان مدیری موفق عمل می کند که اهمیت روابط عمومی و فناوری اطلاعات را به خوبی درک کند.

این کارگاه آموزشی به همت شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شاهرود برگزار شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ