Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری کارگاه آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در شاهرود

0


کارگاه علمی و آموزشی سه روزه رویکردهای نوین در روابط عمومی برای کارشناسان و مسوولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شاهرود آغاز بکار کرد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا،این کار گاه دوشنبه شب در سرسرای فرمانداری شاهرود با بحث و بررسی پیرامون برخی مسایل و اصول علمی روابط عمومی گشایش یافت .
دکتر معصومه ابراهیمی مدرس دانشگاه در این کارگاه گفت: بزرگترین چالش روابط عمومی ها نبود رویکرد مثبت مدیران ارشد سازمان ها به این نهاداست .
وی افزود:باید جلسات آموزشی در فاصله های زمانی مناسب با حضور مدیران ارشد سازمان ها ، دستگاه های اجرایی و دولتی برگزار شود تا روابط عمومی هارا به عنوان آیینه تمام نمای سازمان خود مورد توجه قراردهند .
وی روابط عمومی ها را یکی از مهم ترین ابزار ارتباطی در دوران کنونی اعلام کرد و گفت : سازمان ها باید از ابزار روابط عمومی برای شناساندن فعالیت ها و خدمات خود استفاده شایسته کنند .
مخاطب شناسی ، اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برخی از محورهای آموزشی این کارگاه بود .
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه، هدف روابط عمومی هر سازمان و دستگاهی شناخت مخاطب است، افزود: با شناخت دقیق مخاطبان و اقدام به موقع ،بسیاری ازچالش های فراروی نهادها براحتی رفع می شود .
وی گفت:بیشتر پیام های ارتباطی انسان ها از راه زبان بدن منتقل می شود و بقیه پیامها در رفتار و گفتارآنها بروز پیدا می کند .
این کارگاه علمی و آموزشی سه روزه از ۱۰ تا ۱۲خرداد ماه با هماهنگی های فرمانداری وی‍ژه شاهرود ،شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی داده خواهد شد .

ارسال یک پاسخ