Take a fresh look at your lifestyle.

خلاقیت در تبلیغات انجمن حمایت از حقوق زنان

0


خلاقیت در تبلیغات انجمن حمایت از حقوق زنان

تمایلات طبیعی زن‌ها و مردها به کامل کردن همدیگر، آنها را برای مقابله با چالش‌های زندگی آماده می‌کند. البته هرکسی متفاوت است و هر زوج داستان خاص خود را دارد اما بین همه آنها اشتراکاتی وجود دارد. بااینکه هرکدام از این جنسیت‌ها حرفی برای گفتن دارند اما مردها معمولاً فایده بیشتری از روابط می‌برند. درمقابل حساسیت و درک خانم‌ها، خصوصیاتی مردانه مثل جدی بودن و قدرت بدنی از خود نشان می ‌دهند.

مسائلی همانند خوشنت علیه زنان موجب شده آژانس تبلیغاتی BV، تبلیغات قابل توجه ای را برای انجمن حمایت از حقوق زنان اجرا کرده است.
« گوشی را بردارید و نجات دهید » این پیام بر روی گوشه تلفن عمومی حک شده است که همزمان با برداشتن گوشی، تصویری از چهره زنی است که زیر یک چشم آن بر اثر ضربه آسیب دیده است و در جایی دیگر گوشی تلفن به دست مردانه ای که این ضربه را به چشم زن وارد نموده تشبیه شده است.

شماره تماس هاس که در این قسمت درج شده ، مربوط به انجمن حمایت از حقوق زنان می باشد که می خواهد به مخاطبان نشان دهد در صورت دیدن خشونت های خانگی با ما تماس بگیرید.
نحوه اجرای تبلیغات محیطی علاوه بر فرهنگ سازی برای برخورد و رفتار درست با زنان، می تواند بسیاری از زنانی که مورد اذیت و آزار قرار میگیرند را مورد حمایت قرار دهد.

آژانس : BV مک کین اریکسون بخارست
مدیر خلاق : آدریان بوتان، الکساندرو Dumitrescu
مدیر هنری : رضوان Chifu
کپی رایتر کاتالین : Dobre
منتشر فوریه : ۲۰۰۸

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ