Take a fresh look at your lifestyle.

بازاریابی برای بلور فروشی

0

پرسش: صاحب یک بلورفروشی در بازار شوش هستم . چند سالی است در این بازار، فروشگاهم را راه‌اندازی کرده‌ام و به‌تازگی قصد برنامه‌ریزی در حوزه بازاریابی و تبلیغات را دارم. از نظر شما چه اقداماتی را باید در این خصوص انجام داد؟

پاسخ کارشناس: در فروشگاه‌های بلور، طراحی مناسب ویترین بسیار حائز اهمیت است، چون بازار شوش جزو بازارهایی محسوب می‌شود که رفت‌و‌آمد مشتریان در آن بسیار زیاد است و هر روزه مشتریان بسیار زیادی از جلوی ویترین‌ فروشگاه‌های موجود در این بازار عبور می‌کنند. با توجه به این موضوع استفاده از نور مناسب در ویترین‌ها و زاویه نورپردازی در آن بسیار می‌تواند در داشتن ویترین مناسب مثمرثمر واقع شود و مشتریان را در نگاه اول جذب کند.

در این میان بازاریابی در نقطه فروش نیز برای این نوع فروشگاه‌ها بسیار می‌تواند مثمرثمر واقع شود و فروشگاه شما می‌تواند در این راستا برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دهد. از طرفی می‌توانید فروشنده‌هایی را استخدام کنید که از روابط عمومی بالایی برخوردار باشند و به راحتی بتوانند مزایای هر یک از محصولات را برای مشتریان توضیح دهند.

ارائه خدماتی همراه با محصول نیز می‌تواند در راستای بازاریابی مفید واقع شود. به‌عنوان نمونه سیستم توزیع مناسبی راه‌اندازی کنید تا مشتریانی که از شما محصولاتی خریداری می‌کنند، به راحتی بتوانند محصولات خود را در منازل دریافت کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ