Take a fresh look at your lifestyle.

تلویزیون تماشا کنید

0

برنامه‌های تلویزیونی مشهور و پرمخاطب فرصت‌های بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای را برای انجام فعالیت‌های روابط عمومی شما فراهم می‌آورند. برنامه‌های بلند‌مدت تلویزیون مانند برنامه‌های آموزشی این امکان را برای اکثر کسب‌و‌کارهای مرتبط فراهم می‌کنند تا با استفاده و همکاری مناسب شهرت شرکت و برند خود را به‌طور شگفت‌انگیزی افزایش دهند.

برای مثال، در برنامه‌های آموزش آشپزی دستورالعمل‌های زیادی به مخاطبان آموزش داده می‌شود. با این حال این برنامه‌ها کمتر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، اینجاست که یک رستوران یا حتی سرآشپز حرفه‌ای و خلاق می‌تواند از فرصت استفاده کرده و با ایده‌ای ابتکاری به‌عنوان مثال بیان نحوه پخت و سرو سفارشات در رستوران‌ها توسط آشپزها، علاوه بر جذاب‌تر ساختن برنامه تلویزیونی، تبلیغات و تاثیرگذاری موردنظر خود را روی مخاطبان نیز داشته باشد و از این همکاری مشترک نهایت استفاده را ببرد.

با وجود چنین برنامه‌هایی، تلویزیون تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای موجود برای شما جهت فعالیت روابط عمومی و ارتقای جایگاه برندتان شده است و تقریبا این شانس برای همه کسب‌و‌کارها وجود دارد تا از این ابزار پرسود بهره لازم را ببرند.

ایده

هنگام تماشای تلویزیون یک کاغذ و قلم کنار خود آماده داشته باشید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما هنگام تماشای تلویزیون با یک یا چند برنامه مرتبط با کسب‌و‌کار خود مواجه شوید، بنابراین کار سختی نخواهد بود تا اقدام به یافتن و نوشن فرصت‌های خوبی که به نظرتان ارزش سرمایه‌گذاری دارند کنید.

در عین حال به یاد داشته باشید که شما تنها کسی نخواهید بود که به دنبال این فرصت‌ها است، بنابراین لازم است فرصت‌طلب بوده و سریع اقدام به استفاده از فرصت‌های موجود، پیش از اینکه دیگران آنها را از چنگ شما دربیاورند کنید. از سوی دیگر برای جذب برنامه موردنظر خود نسبت به همکاری با شما، باید با آن برنامه تلویزیونی آشنایی دقیقی داشته باشید. در عین حال به این نکته توجه کنید که به یاد داشتن نام افراد مهم آن برنامه مانند مجری، تهیه‌کننده و کارگردان نیز می‌تواند بیانگر توجه و شناخت شما نسبت به آن برنامه تلویزیونی باشد.

برنامه‌های خبری نیز یکی دیگر از انواع فرصت‌های مناسبی است که برای فعالیت‌های روابط عمومی و تبلیغاتی شما فراهم است. حتی اگر شما تنها در حد انتشار اخبار این برنامه‌ها با آنها همکاری کنید، بازهم این گونه برنامه‌ها فرصت مناسبی را جهت ارتقای جایگاه برندتان برای شما به ارمغان می‌آورند.

همکاری با برنامه‌های خبری اغلب فرصتی است که بسیاری از شرکت‌ها و موسسات نسبت به آن بی‌توجه‌ هستند. در عین حال استفاده از فرصت‌های کمتر دیده شده همان چیزی است که علم روابط عمومی روی آن تاکید بسزایی دارد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

– هیچ‌گاه بدون آماده داشتن کاغذ و قلم برای یادداشت نکات مهم به تلویزیون یا حتی روزنامه نگاه نکنید. در واقع احتمال آن وجود دارد که هنگام تماشای تلویزیون به نکته جالبی بربخورید و عدم یادداشت کردن آن نکته در اغلب موارد به معنای فراموش کردن و در نتیجه از دست دادن آن است.

– سریع عمل کنید. این‌گونه فرصت‌هایی که توضیح داده شد به سرعت توسط افراد مختلف شناسایی می‌شوند و در صورت تعلل به کلی از دست شما درخواهند رفت.

– آماده ارائه پیشنهاد‌های مناسب در رابطه با کسب‌و‌کار خود به برنامه تلویزیونی که با آن همکاری می‌کنید، باشید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ