Take a fresh look at your lifestyle.

توسعه قنادی

0

پرسش: صاحب یک قنادی در منطقه ۶ تهران هستم که به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده و قصد توسعه کسب‌و‌کارم را دارم. به نظر شما در راستای جذب مشتریان و توسعه کسب‌و‌کار خود باید چه برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی را لحاظ کنم؟

پاسخ کارشناس: توسعه کسب‌و‌کار شما قطعا باید در راستای هویت یک قنادی باشد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید محصولات خود را توسعه دهید و توسعه کسب‌و‌کارتان نیز با توجه به شرایط کسب‌و‌کار شما لحاظ شود. به عبارت دیگر شما می‌توانید روی سیستم توزیع، فعالیت‌های مناسبی را برنامه‌ریزی کنید و توسعه کسب‌و‌کار خود را در این راستا انجام دهید.

به‌عنوان نمونه سیستم توزیع مناسبی را برای ارائه کیک‌های تولد، شیرینی مراسم‌ها و… لحاظ کنید که به‌صورت رایگان محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهید. این موضوع در جذب مشتری بسیار می‌تواند مثمر واقع شود.

از طرفی این سیستم توزیع را می‌توانید روی بستر آنلاین پیاده و نرم‌افزاری را برای این موضوع طراحی کنید که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند و به‌صورت رایگان آن را دریافت کنند.

تبلیغات محلی و منطقه‌ای برای قنادی‌ها نیز می‌تواند بسیار مثمر واقع شود؛ به‌عنوان نمونه تراکت‌هایی را طراحی و در مناطق پر رفت‌و‌آمد شهری و حتی اداره‌ها پخش کنید. هنگامی که خدماتی مانند داشتن سیستم مناسب توزیع در این تراکت‌ها لحاظ شود، مخاطبان بیشتر ترغیب به خرید محصولات شما می‌شوند.

در این میان در راستای توسعه کسب‌و‌کار خود می‌توانید خدماتی را در حوزه برگزاری جشن‌های مختلف به مشتریان ارائه دهید. به‌عنوان نمونه طراحی و تزیین مراسم‌ها را بر عهده بگیرید و آن را در صورت نداشتن بستر مناسب، برون سپاری کنید یا می‌توانید کادوهای فانتزی را همراه با کیک‌های تولد به مشتریان خود عرضه کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ