Take a fresh look at your lifestyle.

سمینار ملی اصول فروش و مذاکرات تجاری

0

مجموعه  آموزش – دوره و محصولات آموزشی / آموزش بازاریابی و فروشارسال شده در   ۰۷ خرداد ۱۳۹۵۲۷ May 2016بازدید ۷۳



گروه مدیریت و بازاریابی ایران و مدرسه کسب و کار نورا  برگزار می نمایند:

سمینار ملی اصول فروش و مذاکرات تجاری

معرفی اساتید سمینار ملی اصول فروش و مذاکرات تجاری
 ۱-جناب آقای پروفسور مسعود حیدری:
 دکتری توسعه اقتصادی از دانشگاه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا
 استاد و متخصص اصول و فنون مذاکرات و قراردادهای بین‌المللی
عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران
عضو هیئت علمی و معاون مدرسه عالی ریاضیات و مدیریت اقتصادی کرج
از بنیان‌گذاران مؤسسه برنامه‌ریزی ایران وابسته به سازمان برنامه
عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
 استاد اصول و فنون مذاکرات و قراردادهای بین المللی(پدر علم اصول و فنون مذاکرات د ر ایران)
  دکتری حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه های تهران و پیتسبورگ پنسیلوانیای آمریکا

      سوابق دانشگاهی و آموزشی
 عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران (۱۳۳۹)
 عضو هیئت علمی و معاون مدرسه عالی ریاضیات و مدیریت اقتصادی کرج (۱۳۵۰)
 یکی از بنیان‌گذاران مؤسسه برنامه‌ریزی ایران وابسته به سازمان برنامه (۱۳۵۴)
  عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی (از سال ۱۳۶۱ تا کنون)
 
      سوابق مدیریتی و اجرایی
  مدیر گروه تحقیق در اقتصاد بین‌المللی
 دبیر علمی بزرگترین همایش mba DBA ماهان
 عضو گروه تحقیق در موانع توسعه اقتصادی ایران در مؤسسه تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران
مشاور ارشد سازمان مدیریت صنعتی
 
      آثار تألیف و ترجمه شده
تأثیر اوضاع سیاسی جهان و سیاست دولت‌های بزرگ در جنبش مشروطیت ایران
تئوری‌های سیاسی انقلاب‌های آمریکا و فرانسه
اهمیت و نقش برنامه‌ریزی در مدیریت
شناسایی در حقوق بین‌المللی عمومی
 کتاب اصول و فنون مذاکره

 
۲- جناب آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی:
 
دکتر محمد بلوریان تهرانی لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران (۱۳۴۸)، فوق لیسانسmba از دانشگاه دولتی کالیفرنیا، دکترایD.A بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا

سوابق کاری:

    شرکت شیلات ایران، کارشناس بازاریابی وبهره برداری از۱۳۵۰ تا۱۳۵۱
    شرکت ایران خودرو، مدیرفروش منطقه ای تهران، رئیس اداره طرح و توسعه و کارشناس بازاریابی در ارتباط با شرکت بین المللی کرایسلر از۱۳۵۱تا ۱۳۵۴
    شرکت جنرال تایر، کارشناس بازاریابی در ارتباط باشرکت جنرال تایر آمریکا ۱۳۵۴
    شرکت بازارسازان، عضو هیئت مدیره۱۳۵۷
    شرکت تبلیغاتی آمیکو، مدیر عملیات اجرایی تبلیغات و پیشبرد فروش شرکت بین المللی رینولدز از ۱۳۵۶تا ۱۳۵۸
    وزارت دفاع، کارشناس طرح و برنامه ۱۳۵۸
    وزارت دفاع، (شرکت ایزایران) کارشناس طرح و برنامه ۱۳۵۹
    سازمان اتکا، مدیرطرح وبرنامه از۱۳۶۰تا۱۳۶۸
    سازمان اتکا، عضوهیئت اجرایی کارخانه شیر استرلیزه خوزستان و رئیس ستادبازسازی از۱۳۶۸تا۱۳۷۰
    سازمان اتکا، مدیر آموزش از۱۳۷۰ تا۱۳۷۳
    شرکت نساجی ایران پوشش، عضو هیئت مدیره ۱۳۷۳
    سازمان اتکا، مدیر تشکیلات از۱۳۷۳تا۱۳۷۶
    سازمان اتکا، رئیس دفتر مطالعات اقتصادی وبهره وری از۱۳۷۶تا۱۳۷۷
    مؤسسه مطالعات و پژوهش­ های بازرگانی، پژوهشگر ارشد و مدیرمسئول پروژه بسته بندی ­های صادراتی مواد غذایی – نیمه وقت از۱۳۷۴تا۱۳۷۷
    بازنشتگی از خدمات دولتی ۱۳۷۷

فعالیت های آموزشی:

برگزاری سمینارها و دوره­ها و تدریس دروس بازاریابی، تبلیغات، فروش، صادرات،تحقیقات بازار، طراحی استراتژی های بازار و سایر زمینه های وابسته و مربوط در دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه آزاد (تهران مرکز)، دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان مدیریت صنعتی ، انجمن مدیریت ایران، انجمن مدیران صنایع، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی، دانشگاه علم وصنعت، دانشکده صداوسیما ،دوره mba دانشگاه علوم و فنون مازندران، دوره   mba مؤسسه مشاوران و دورهmba پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

درحال حاضر: بازنشسته سازمان اتکا (با تقاضای شخصی) ،مشاور کارخانجات و شرکتهای تولیدی و خدماتی دربخش خصوصی ودولتی.

سایت سمینار

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ