Take a fresh look at your lifestyle.

موفقیت روابط‌عمومی میراث فرهنگی گلستان درانعکاس ظرفیت‌های گردشگری

0


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی این دستگاه، گفت: روابط عمومی توانسته در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان موثر عمل کند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از مهر، ابراهیم کریمی ظهر سه شنبه در ششمین همایش روابط عمومی‌های استان گلستان که در گرگان برگزار شد، گفت: در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری روابط عمومی از نقش با اهمیتی برخوردار است و ما با یک روابط عمومی خوب می‌توانیم مردم را از عملکرد خود آگاه سازیم .

کریمی تصریح کرد: ما از طریق روابط عمومی خود اهمیت و ضرورت گردشگری را در ذهن مردم جا انداختیم، حساسیت مسئولان استان و کشور را برانداختیم، رضایتمندی مردم ازدستگاه را افزایش دادیم و اطلاعات سفر را به روز در اختیار مردم قرار دادیم .

وی در ادامه گفت: ما از طریق روابط عمومی مشارکت مردم را در سرمایه گذاری افزایش دادیم، جایگاه اجتماعی هنرمندان صنایع دستی را افزایش دادیم، نقاط ضعف خود را شناختیم و برای رفع آن اقدام کردیم .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از به روزرسانی پورتال اطلاع رسانی این سازمان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا علاوه بر زبان انگلیسی زبان روسی را هم به پورتال خود اضافه کنیم .

کریمی افزود: در هفت ماه گذشته روزانه بین هزار تا دو هزار نفر بازدید کننده داشتیم و مجموعا حدود ۲۰۰ هزارنفر از سایت ما بازدید داشته‌اند و این نشان می‌دهد سایت اداره کل میراث فرهنگی توانسته وظیفه خود را در شناسایی مکان‌ها گردشگری به خوبی انجام دهد .

وی با بیان اینکه هر چه جوامع مدنی‌تر باشد رشد روابط عمومی بهتر انجام می‌شود، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با مدیران آن مجموعه مشخص می‌شود و هرچه مدیران از روابط عمومی‌ها کار بزرگتری بخواهند نتایج بزرگتری هم مشاهده می‌کنند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از راه اندازی تالار گفتمان پورتال میراث فرهنگی خبرداد و تصریح کرد: جاذبه های گردشگری استان را به تفکیک شهرستان برای شناساندن جاذبه های گردشگری در اینستاگرام قرار داده ایم .

کریمی از چاپ ویژه نامه نگارستان در سال جاری خبر داد و افزود: تصمیم داریم این ویژه نامه را به سراسر کشور ارسال کنیم .

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ