Take a fresh look at your lifestyle.

تجلیل از ۱۰ روابط عمومی برتر ادارات شهرستان نهاوند

0


همزمان با آخرین روز از هفته روابط عمومی‌ها جلسه‌ای با حضور روابط عمومی‌های ادارات مختلف شهرستان نهاوند برگزار شد و از ۱۰ نفر از روابط عمومی‌های برتر ادارات تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایسنا،فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: اطلاع‌رسانی درست، آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی انتقال اقدامات در حوزه‌های دولتی که نیاز است، مردم به درستی از آن مطلع شوند از وظایف روابط عمومی است.

“کریم حمیدوند” با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید تحلیل‌گر باشند، افزود: یک روابط عمومی تحلیل‌گر می‌تواند امور را مانند مدیر ارشد نظارت، رصد و تحلیل کرده و با سیاست‌گذاری مجموعه را هدایت کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی صحیح است که هم اطلاعات درست و هم شیوه اطلاع‌رسانی درست در آن لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتباط برخی از روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و رسانه‌ها کم است، اضافه کرد: برخی از روابط عمومی‌های شهرستان ارتباطشان با خبرنگاران کم است و یا اصلا ارتباطی با رسانه‌ها ندارند که باید روابط عمومی‌ها از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان بازوان کاری خود استفاده کنند و فعالیت‌های دولت را انعکاس دهند.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ