Take a fresh look at your lifestyle.

شورای روابط عمومی ها در دامغان ایجاد شود

0


مسئول روابط عمومی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه شورای روابط عمومی ها در این شهرستان ایجاد و راه اندازی شود گفت : نبود شورای روابط عمومی ها در شهرستان دامغان یک خلا ء و نقص در امر فعالیت روابط عمومی ها بوده که می طلبد این موضوع مرتفع شود .

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از راه دانا، سروان امیر یعقوبی به مناسبت هفته گرامیداشت روابط عمومی و اطلاع رسانی به خبرنگار تیتریک اظهار کرد: وجود شورای روابط عمومی ها در شهرستان دامغان دارای اهمیت و تاثیر فراوان است که باید این شورا متشکل از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ایجاد و تشکیل شود .


وی خاطر نشان کرد : روابط عمومی ها بهترین پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی هستند و ضرورت دارد روابط عمومی ها تلاش خود را در این راستا بیشتر کنند تا اطلاع رسانی ها به جامعه به روز باشد.

مسئول روابط عمومی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان به نقش روابط عمومی ها در ایفای وظایف پرداخت و افزود : یکی از وظایف روابط عمومی ها ارتباط با رسانه ها و رصد اخبار و گزارشات و پاسخ به موقع به آن است که باید این نقش بیش از گذشته در روابط عمومی ها پررنگ شود .


یعقوبی از روابط عمومی ها به عنوان سنگر سازان بی سنگر یاد و اظهار کرد: روابط عمومی ها نقش بسیار کلیدی و اساسی در هر سازمان دارند که اگر فعال باشد موجب پویایی آن سازمان می شوند و اگر فعال نباشند صدای آن را کسی نمی شنود و به یک سازمان مرده تبدیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: هرجا که حضور روابط عمومی ها کم رنگ باشد ، حضور آن سازمان و دستگاه اجرایی نیز کم رنگ خواهد بود .

مسئول روابط عمومی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از روابط عمومی به عنوان یک هنر یاد و اظهار داشت : اگر فردی از تحصیلات عالیه روابط عمومی برخوردار باشد اما هنر و توانایی روابط عمومی در او وجود نداشته باشد نمی تواند یک روابط عمومی فعال باشد.

وی از روابط عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی و مسبب اعتماد مخاطب به یک سازمان و دستگاه اجرایی معرفی و گفت : روابط عمومی میراث دار این سرمایه است و اگر اعتماد متقابل نباشد نمی تواند رسالت خود رابه خوبی به سرانجام برساند و بنابراین روابط عمومی باید با خلاقیت و ظرافت از تمام فرصت ها و ظرفیت ها برای شناساندن سازمام و دستگاه اجرایی به مردم و جامعه تلاش کند.

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ