Take a fresh look at your lifestyle.

ارسال عکس خود

0

مقالات معتبر و دقیق در مورد موضوعات مورد علاقه خوانندگان، دقیقا همان چیزی است که سردبیران روزنامه‌ها به‌دنبال آن هستند. با این حال در بسیاری از موارد مقالات در عین معتبر و جذاب بودن به نوعی کسل و خسته‌کننده هستند.

برای مثال مقاله‌ای در مورد تحلیل علت کاهش قیمت خانه و پیشنهادهای کاربردی درباره کارهایی که می‌توانید برای فروش خانه خود با قیمت مناسب در این اوضاع رکود انجام دهید، اگرچه از یک سو جالب توجه و خواندنی است اما از سوی دیگر اغلب فاقد روح بوده و در جذب خوانندگان آن طور که باید عمل نمی‌کند.

جذب خواننده به مقاله و یادداشت‌های روزانه یکی از دغدغه‌های اصلی سردبیران روزنامه‌های مختلف و مجلات است. امروزه با پیشرفت‌های گرافیکی انجام این کار تبدیل به نوعی بازی برای سردبیران شده است. آنها می‌کوشند با به کار‌گیری طراحی‌های گرافیکی زیبا تا حدودی مقالات خود را از حالت خشک، خسته‌کننده و یکنواخت دربیاورند.

ایده

یک عکس مناسب از خود را به همراه مقاله یا یادداشت خود تهیه کرده و برای روزنامه‌ای که در آن مشغول به کار هستید بفرستید تا در کنار مقاله‌تان در روزنامه چاپ شود. اگرچه همه سردبیران مایل به قرار دادن عکس شما در کنار مقاله‌تان در نشریه خود نیستند، مخصوصا اگر در تصویر ارسالی زیاد خوب به نظر نیایید.

با این حال استفاده از عکس نویسنده در کنار مقاله حداقل تاثیری که برجای می‌گذارد، ایجاد نوعی زیبایی و جذابیت بصری برای خوانندگان روزنامه است. علاوه بر این، این کار باعث می‌شود خوانندگان شما را به چشم یکی از همنوعان خود و نه صرفا کسی که به دنبال تبلیغ شرکت‌ها و برندهای مختلف است، بنگرند. تاثیر این کار می‌تواند تا حدی زیاد باشد که حتی مقاله شما را از ستون صفحه ۱۶ به میانه‌های صفحه ۴ برساند.

اگر نشریه با قرار گرفتن عکس شما در کنار مقاله‌تان موافقت کند، این موضوع تا حد زیادی این اطمینان را به شما خواهد داد که مقاله و یادداشت شما بیشتر مورد توجه و علاقه خوانندگان قرار خواهد گرفت و همچنین بهتر در یاد آنها خواهد ماند. علاوه بر اینکه قرار دادن عکس نویسنده در کنار مقاله وی باعث می‌شود تا مقاله در جذب مخاطب بهتر عمل کند، باعث افزایش علاقه خوانندگان به اظهار نظر نسبت به مقاله شما از طریق راه‌های ارتباطی نشریه با آنها می‌شود.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

-یک عکس خوب و مناسب از خود بگیرید. بدون شک دوربین‌های دیجیتال انجام این کار را بسیار راحت کرده‌اند و دیگر نیازی برای مراجعه به عکاسی‌ها نیست.

-عکس خود را به طور مرتب تغییر دهید. عکس ۱۰ سال پیش شما با تصویر شما در حال حاضر تفاوت فاحشی دارد و این امر باعث خواهد شد تصویر نادرستی از شما در ذهن مخاطب شکل بگیرد.

-اگر به هر دلیلی روزنامه قرار دادن عکس شما در کنار مقاله‌تان را قبول نکرد، بیش از حد ناراحت نشوید. در واقع اغلب تصویر نویسندگان مطرح روزنامه در کنار مقاله‌های‌شان قرار می‌گیرد و شما نیاز دارید برای رسیدن به هدف خود مقداری صبر کرده و کیفیت مقالات خود را افزایش دهید. 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ