Take a fresh look at your lifestyle.

۷۷ عرشه در نگارخانه تبلیغات دفاع مقدس و نیمه شعبان است

0


۷۷ عرشه در نگارخانه تبلیغات دفاع مقدس و نیمه شعبان است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، گفت : برای اینکه تعداد آثار دفاع مقدس را در نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر افزایش دهیم باید همه نهادهای موازی در این زمینه ورود کنند .
به گزارش مجله محیطی ، عیسی علیزاده اظهار داشت : سال گذشته به دلیل همزمانی نگارخانه با نمایشگاه کتاب و مسابقات بین‌المللی قرآن که از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در تهران برگزار شد ، عده‌ای انتقاد کردند که نتوانستیم تبلیغات این دو کار فرهنگی را انجام دهیم . لذا امسال تصمیم گرفته شد که از ابتدای خرداد تا ۱۰ خرداد نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر اجرا شود که امسال هم مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه شد .
وی تأکید کرد : امسال برخلاف سال گذشته عمده آثار نگارخانه به وسعت یک شهر هنر ایرانی اسلامی است و علاوه بر مباحث قرآن یکسری کتیبه ، قلمدان ، کاشی و آثاری که متناسب با نیمه شعبان و دفاع مقدس بود در تهران نصب شد .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه امسال میزان فعالیت‌هایی که برای نیمه‌شعبان و دفاع مقدس شد سه برابر سال قبل بوده است ، اظهار داشت : در سال گذشته ۴۱ عرشه و امسال ۷۷ عرشه تبلیغات دفاع مقدس و نیمه شعبان بود اما خیلی کار دیده نشد .
علیزاده خاطر نشان کرد : امسال در نیمه شعبان ۲۰۰ هزار متر ریسه در سطح شهر به کار برده ایم .
وی افزود : توجه به نیمه شعبان صرفاً خلاصه به تبریک نمی‌شود البته تبریک هم زدیم اما یک بحث است چرا موضوعات دیده نشد . ما هم قبول داریم چرا که همه آثار هنری زیر بار تبلیغات رفته و توجه به آن سمت بیشتر بود .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، تأکید کرد : در سال گذشته ۵۰ درصد آثار خارجی بود اما امسال مقدار آن کمتر شده است .
علیزاده ، در آخر بیان کرد : باید در مورد زمانبندی نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر تجدیدنظر کنیم .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ