Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری گرد همایی کارشناسان روابط عمومی های ادارات شهرستان نطنز

0


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نطنز به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی ،این جلسه با حضور حسنی فرماندار شهرستان ،معاون فرماندار و کارشناسان روابط عمومی ادارات در محل فرمانداری برگزار شد .

به گزارش کاوشگران روابط عمومی ، یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز در این جلسه ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه سالروز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها با توجه به اینکه با مردم در ارتباط هستند از اهمیت خاصی برخوردارند به طوری که مقام معظم رهبری فرموده اند”اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است و برای مردم امیدزا، روشنگری و نوعی ترویج خیر است “.

وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی ها ایجاد انگیزه، شوق و امید به آینده برای مردم است.خبرنگاری نیز یک کار سخت و هنرمندانه است و می طلبد کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند خلاقیت و ایده های نو داشته باشند .  

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه شهرستان نطنز در مباحث اطلاع رسانی، رسانه و خبر بسیار قوی عمل می کند که در این حوزه باید صداقت و رعایت اعتدال در خبر رعایت شود .

 وی تأکید کرد: انشااله بزودی کمیته ای تخصصی تشکیل خواهد شد و با حضور در دستگاه های اجرایی عملکرد روابط عمومی ها ارزیابی خواهد شد .

 یوسف حسنی در پایان خاطرنشان کرد: انشااله اقداماتی که صورت گرفته و برای مردم قابل لمس است در سالی که به  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ