Take a fresh look at your lifestyle.

کدی که تبلیغات روی موبایل را به زندگی برمی‌گرداند

0

یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغاتی که اخیرا در فضای دیجیتال مورد توجه کمپانی‌های تبلیغاتی بزرگ قرار گرفته، تبلیغات روی موبایل است. بر اساس آخرین تحقیقاتی که توسط مشبل برای سال ۲۰۱۷ صورت گرفته، در این سال حدود ۵ میلیارد نفر از جمعیت دنیا به استفاده از موبایل روی خواهند آورد. با توجه به اینکه زمین ۷٫۱۲۵ میلیارد نفر ساکن دارد، این عدد بسیار قابل توجه است و موبایل می‌تواند به یکی از مهمترین بسترهای تبلیغاتی تبدیل گردد؛ کما اینکه هم‌اکنون تبلیغات در موبایل بسیار مرسوم شده و کسب‌وکارهای شناخته شده به خاطر دسترسی به طیف گسترده مخاطب، به این روش رو آورده‌اند. اما مشکلی برای تبلیغات در موبایل وجود دارد که به صورت فنی، یک راه‌حل برای آن اتخاذ شده‌است. در ادمه به بررسی این روش تبلیغاتی و راهکار جدید آن می‌پردازیم.

 

مدیریت و نمایش تبلیغات در گوشی‌های موبایل و تبلت همیشه دشوار بوده و استاندارد نبودن کد های سایت و یا عدم responsive بودن، می‌تواند باعث اشکال در نمایش بنر شود. به همین منظور برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها،یک استاندارد توسط iab مشخص شده که اخیرا در کشور ما هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در معدودی از آژانس‌های تبلیغاتی ایرانی، شاهد آن هستیم.

smart-phone-banner-code-rotated

 

این استاندارد، در حقیقت یک کد است که با قرارگیری آن در وب‌سایت‎ها، زمانی فعال می‌گردد که که کاربر سایت را در دستگاه های موبایل و تبلت باز کند. پس از فعال شدن این کد در حالت موبایلی – تبلتی وب‌سایت شما، یک بنر تبلیغاتی به صورت ثابت در پایین صفحه نمایش، به کاربر نمایش داده می‌شود.

 

این کد کاملا به صورت Responsive عمل می‌کند و همان طور که در تصاویر مربوط به این مطلب مشاهده می‌کنید، بنر در حالت افقی مرورگر هم به شکل درستی نمایش داده می‌شود. ای‌نتورک یکی از آژانس‌هایی است که این کد استاندارد را ارائه می‌دهد و شما هم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از این کد در وب‌سایتتان، به بخش اخبار ای‌نتورک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ