Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان

0


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: روابط عمومی ها یک پل ارتباطی میان سازمان با جامعه و مخاطبان است و یک روابط عمومی قدرتمند می تواند یک سازمان یا موسسه را در رسیدن به اهدافش یاری کند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی، کورش لطفی اظهار کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، بهانه ای است که از کارگزاران، مدیران و کارشناسان علوم ارتباطات و روابط عمومی یادی بشود و البته از تلاش های شبانه روزی آنان که توقف در کار برایشان بی معنی شده تقدیر شود .
وی ادامه داد: روابط عمومی حرفه ایست بین بخشی و تاثیرگذار که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، شاخه های جدید ارتباطی نیز مانند شبکه های اجتماعی، جایگاه روابط عمومی و ارتباطات را هم برای مدیران روابط عمومی و هم برای مدیران سازمان ها تا حد قابل توجهی ارتقاء داده است .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ آن‌ها وابسته است .
وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان سازمانی تخصصی و غیر انتفاعی که به منظور وضع مقررات ملی ساختمان و نظارت بر اجرای خدمات مهندسی و ساماندهی فعالیت های مهندسی شکل گرفته  نقش مهمی در تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات عمومی ایفا می کند
لطفی افزود: در این میان مردم اطلاع چندانی از وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان ندارند که روابط عمومی با تشریح وظایف این سازمان و برقراری ارتباط با رسانه های مکتوب و مجازی، در شناساندن خط مشی این سازمان به مخاطبان نقش مهمی به عهده دارد .

ارسال یک پاسخ