Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات شگفت انگیز برند نایک

0


تبلیغات شگفت انگیز برند نایک

باری دیگر برند مولتی اسپرت نایک تبلیغات شگفت انگیز و به یاد ماندنی را خلق نموده است، تصویر پیش رو طراحی درختی زیبا در قالب کفش نایک می باشد که اثر بی نظیر و فوق العاده ماندگار است که در ذهن مخاطب به بهترین شکل ممکن ثبت میگردد.

نکته قابل توجه در این تبلیغات اینست که آرم برند نایک بطور برجسته ای بر روی این کفش زیبا نقش بسته است و تبلیغات محیطی نایک توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود، نایک همیشه با تبلیغات منحصر به فرد خود دنیا را شگفت زده می کند و این شگرد ارتباط برند با مشتریان است که برندهای همچون نایک به دنبال آن هستند.

تاریخچه برند نایک

نایک که در ابتدا با نام “Blue Ribbon Sports” شهرت یافت ، توسط یک ورزشکار دو و میدانی دانشگاه اورگون به نام «فیل نایت» و مربی اش «بیل باورمن» در سال ۱۹۶۴ تاسیس شد .
جالب اینجاست که این شرکت به عنوان نماینده فروش کفش های ژاپنی اونیتسوکو تایگر (آسیکس فعلی ) شروع به کار کرد و بیشترین فروش خود را در رقابت های دو و میدانی بدست آورد .
این در حالی بود که کفش ها پشت اتومبیل شخصی فیل نایت به فروش میرفت. برخلاف این ادعا که اولین کفش نایک توسط باورمن برای فیل نایت ساخته شد اوتیس دیویس برنده دو مدال طلای المپیک سال ۱۹۶۰ که در آن زمان دانشجوی باورمن بود ادعا میکند که باورمن اولین کفش های نایک را برای او ساخته بود.

در سال ۱۹۶۴ در اولین سالِ تجارت خود BRS توانست ۱۳۰۰ کفش ژاپنی را به قیمت ۸۰۰۰ دلار به فروش برساند .
یکسال بعد با در خدمت داشتن کارمندی تمام وقت توانست به رقم ۲۰۰۰۰ دلار برسد. در سال ۱۹۶۶ BRS اولین مغازه خرده فروشی خود را در کالیفرنیا باز کرد از این رو دیگر نیازی نبود که کارمندان شرکت کفش ها را پشت اتومبیل خود بفروشند .
در سال ۱۹۶۷ با افزایش فروش ، BRS به توسعه فروش و توزیع محصولات خود در کرانه شرقی ماساچوست پرداخت.
در سال ۱۹۷۱ ارتباط میان BRS و اونیتسوکو تایگر به پایان خود نزدیک شد و BRS در صدد راه اندازی خط تولید کفش های خود شد ، محصولاتی که با طرحی جدید و آرم جدید همراه بودند .
آرمی که توسط کارولین دیویدسون طراحی شد و ابتدا توسط نایک در سال ۱۹۷۱ استفاده و سپس در سال ۱۹۷۴ توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت شد.

ارسال یک پاسخ