Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبورد سحرآمیزی که محو می‌شود !

0

ایده‌پردازی در هر کمپین تبلیغاتی و بازاریابی مهم‌ترین عامل در موفقیت آن خواهد بود. هم‌راستا بودن محتوای ایده با موضوع مورد بحث و نزدیکی آن با ذهن مخاطب می‌تواند میزان اثرگذاری و در نتیجه درصد موفقیت یک کمپین بازاریابی یا تبلیغاتی را بالا ببرد.

هرساله فستیوال شعبده‌بازی در شهر کبک کانادا (Quebec City Magic Festival) برگزار می‌شود. امسال نیز برای برگزاری این فستیوال تیم برگزارکننده تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاع‌رسانی را به شکلی خلاقانه انجام دهد و مخاطبان را به خوبی درگیر کند.

برای اطلاع‌رسانی در مورد زمان برگزاری فستیوال از بیلبوردهای شهری که سازه‌ای عمومی برای معرفی این‌گونه مراسم است استفاده شد، اما ایده‌پردازان کمپین تبلیغاتی فستیوال شعبده‌بازی تمام تلاش خود را کردند تا ارتباطی معنایی و شهودی بین شعبده‌بازی و بیلبورد برقرار کنند.

بیلبورد سحرآمیز «The Mysterious Billboard» ایده‌ای بود که توسط ایده‌پردازان این کمپین اجرایی شد. این بیلبورد سحرآمیز که تا قبل از شروع فستیوال به شکل یک پرده قرمز که نماد برنامه‌های شعبده‌بازی است، اطلاعاتی را در مورد زمان فستیوال ارائه می‌کرد، در شب افتتاح مراسم ناگهان محو شد!

سازه بیلبورد به شکلی بود که در یک ساعت مشخص پرده جمع شد و عملا نه‌تنها چیز دیگری روی بیلبورد دیده نمی‌شد بلکه خود بیلبورد هم مشاهده نمی‌شد!

مهم‌ترین موضوع در ایده‌پردازی کمپین بازاریابی و تبلیغاتی نزدیکی آن به موضوع مورد اشاره است و چیزی که در این کمپین فراتر از معمول دیده شده است تغییر دادن رسانه تبلیغاتی و تبدیل کردن خود آن به موضوع تبلیغ است. 

سردبیر مجله بازاریابی آیمارکتور

ارسال یک پاسخ