Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین مفهومی تفکر راست مغزی از مرسدس بنز

0

طبق نظریه دانشمندان، چپ مغزها معمولا رفتار منطقی دارند، اطلاعات را کاملا پردازش و طبق برنامه و اصول رفتار می‌کنند، اما راست مغز‌ها معمولا انسان‌هایی خیالپرداز، باهوش، متفکر و رویایی هستند.

به گزارش دنیای تبلیغات، کمپانی مرسدس بنز در کمپین تبلیغاتی پوستر‌های خود که در سال ۲۰۱۱ برگزار کرد از این نظریه به‌عنوان معرفی افکار خود در طراحی استفاده کرد.

آنها با طراحی هوشمندانه در سه پوستر متفاوت، تفاوت راست و چپ مغز بودن را عنوان کرده و لوگوی مرسدس بنز را در گوشه پایین سمت راست پوستر قرار داده بودند که نشان‌دهنده تفکر راست مغزی در محصولات و طراحی‌های مرسدس بنز
بود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ