Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری همایش مدیران روابط عمومی شوراهای اسلامی تابعه استان تهران

0


در هفته روابط عمومی دومین همایش تخصصی آموزشی و توجیهی مدیران روابط عمومی شوراهای اسلامی تابعه استان تهران برگزار شد .

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از آریا،  در هفته روابط عمومی دومین همایش تخصصی آموزشی و توجیهی مدیران روابط عمومی شوراهای اسلامی تابعه استان تهران برگزار شد دراین برنامه ابتدا مهندس عبدی آذر، رئیس شورای اسلامی استان تهران ضمن تبریک هفته روابط عمومی و اعیاد شعبانیه  ،از میزبانی این همایش ابراز خرسندی نموده و افزودند :شوراها باید برای جایگاه و نقش  روابط عمومی اهمیت قائل شوند  و یکی از اهداف ما از برگزاری این همایش برای دومین بار در این دوره خاطر نشان کردن اهمیت این امر بوده است .تا در راستای تقویت جایگاه شوراها قدمی برداشته شود.وی از ارتباط تنگاتنگ مدیران روابط عمومی با شوراهای اسلامی و اطلاع رسانی و همچنین ارائه عملکرد به موقع سخن گفت .

در ادامه دکتر وکیلی ، نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در دوره دهم پیرامون اهم وظایف شوراها به عنوان پارلمان شهری و همچنین جایگاه روابط عمومی در شوراهای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.کاررسانه نقشه راه است وباید نقشه راه را داشت تا باورها برای روابط عمومی ایجاد شود.ایشان در ادامه افزودند :روابط عمومی باید اندیشه رسانه داشته باشد. سرمایه واقعی ما سرمایه اجتماعی ماست.

دکتر کاظمی دینان ، رئیس انجمن روابط عمومی ایران نیز در این همایش تخصصی در مورد جایگاه و نقش حساس روابط عمومی ها و نقش های بحران ستیزی آنان و همچنین آینده نگری نکاتی را یادآور شدند.ایشان درادامه گفتند : روابط عمومی هاگوش ، چشم و زبان سازمانند . مدیرروابط عمومی ، مدیریت سازمانی را مدیریت می کند و رکن اصلی موفقیت سازمان است. کاظمی دینان افزود :روابط عمومی در شوراها وظیفه بسیار حساس و مقدس است  و آنی باید انتظارات را برآورده کند.روابط عمومی هیچ گاه خواب نداردچرا که بسیار حساس است . اصطلاحاً میگوییم مدیر روابط عمومی؛ مدیریت سازمان را مدیریت میکند.و باید بگوییم جایگاه روابط عمومی بسیار بالاست چرا که روابط عمومی چشم و قلب مدیریت سازمان است و در تمامی احکام مدیران روابط عمومی میبینیم که مشاور مدیر و مدیر روابط عمومی درج شده است چرا که مشاور به کسی گفته میشود که بهتر میداند.بهتر میبینند و بهتر تجزیه و تحلیل میکند.و به طور مستمر با مخاطبین در ارتباط است. رئیس انجمن روابط عمومی تشکر ویژه از جناب آقای عبدی آذربه خاطر دعوت از روسا داشتند چرا که ایشان عقیده داشتند باید در اینگونه همایش ها مدیران سازمانها نیز باید حضور داشته باشند تا بتوانند مدیران روابط عمومی را بهتر درک کنند . دکتر کاظم یدینان به نقل از مرحوم نطقی پدر روابط عمومی ایران افزودند : سازمانی که به روابط عمومی اهمیت ندهد و روابط عمومی کاردان و متخصص در کنار خود نداشته باشد به پایش خار میرود .روابط عمومی متخصص رکن اصلی موفقیت سازمان است .فرد روابط عمومی باید داناترین و باهوش ترین فرد سازمان  و آگاه به مسائل روز جامعه باشد.

 

همچنین در این همایش مسئولان روابط عمومی و تعدادی از روسای شوراهای شهر و شهرستان نکاتی را در خصوص روابط عمومی و نقش آن در شوراها صحبت کردند و خواستار برگزاری بیشتر این گونه همایش های تخصصی شدند.

در ادامه از مدیران برتر روابط عمومی  شورای اسلامی شهرستان پردیس-شهرستان شهریار –شهرستان بهارستان و شورای شهر شریف آباد تقدیر به عمل آمده و حاضرین از برج میلاد بازدید بعمل آوردند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ