Take a fresh look at your lifestyle.

تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test)

0

یکی از بزرگترین اهداف کسب‌وکارهای آنلاین از تبلیغات، این است که بتوانند فروش خود را افزایش دهند. اما خیلی اوقات کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه می‌شود و کسب‌وکارها دلیل مشخصی برای آن پیدا نمی‌کنند. گاهی دلیل این اتفاق ناخوشایند در وب‌سایت یا صفحه فرود شما نهفته است و فقط کافیست که همه چیز را دوباره را چک کنید و ببینید واقعا مخاطب می‌تواند ارزش‌های مورد نظرش را پیدا کند یا خیر؟ در ادامه به بررسی نتایج یک A/B تست می‌پردازیم که میزان تاثیرگذاری یکی از ارزش‌های مهم، یعنی ارسال رایگان را نشان می‌دهد:

 

چالش: وب‌سایت NUFACE، یک کمپانی نسبتا شناخته شده در زمینه محصولات ضد فرسودگی پوست است که سعی کرده در فضای آنلاین قدمی برداشته و فروشش را از این طریق افزایش دهد. چالش این کمپانی اینجا بوده که کاربرانش به مرحله خرید نزدیک می‌شدند و ناگهان از خرید انصراف می‌دادند.

 

راهکار: برای اینکه در مخاطب انگیزه خرید ایجاد شود، NUFACE تصمیم گرفت که سفارش‌های بالای ۷۵ دلار مشتریانش را به صورت رایگان ارسال کند و این مهم را در وب‌سایت خود اعلام کند.

16c

نتیجه: پس از قرار گرفتن اعلامیه مربوط به ارسال رایگان سفارشات و سپری شدن حدود یک ماه، فروش آنلاین این کسب‌وکار ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد. از طرفی این برند متوجه شد که ارزش متوسط سفارشش، ۷.۳۲ درصد افزایش داشته است.

 

همیشه راهکاری برای انگیزه دادن به مخاطب هدف وجود دارد و فقط لازم است که بتوانید آنچه برای او ارزش بیشتری دارد را پیدا کرده و بواسطه آن، افراد را جذب کنید. شاید یک کوپن تخفیف انگیزه ایجاد کند و یا شاید همین ارسال رایگان محصول برای مخاطب ارزشی خاص داشته باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ