Take a fresh look at your lifestyle.

عدم استقبال از همایش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آمل

0


همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان آمل از سوی ادارات و نهادها مورد استقبال قرار نگرفت.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، هر ساله همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی همایش قدردانی از فعالیت های روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

در سال های اخیر اگرچه انتظار می رفت با توسعه ارتباطات الکترونیک زمینه برای افزایش فعالیت های روابط عمومی ها ایجاد شود اما کاستی های عمده ای در روابط عمومی های استان مازندران به ویژه شهرستان آمل مشاهده می شود.

عدم توجه مدیران به روابط عمومی دستگاه اجرایی و نبود طرح و برنامه مشخص در حوزه فعالیت شهرستانی مهمترین مشکل در زمینه فعالیت این بخش است و همین امر نیز موجب شد تا امروز همایش روابط عمومی های شهرستان آمل با عدم حضور همه روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شود.

عدم استقبال روابط عمومی و مدیران دستگاه های اجرایی در این همایش موجب شد تا با وجود همه تلاش ها، این مهم احساس شود که توجه به روابط عمومی در شهرستان یک نیاز ضروری است و این بخش باید بیش از گذشته در مورد توجه قرار گیرد.

عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در همایش، تجلیل از خبرنگاران در روز بزرگداشت روابط عمومی، عدم تجلیل از روابط عمومی های فعال شهرستان، عدم توجه به دغدغه روابط عمومی ها در سخنرانی های همایش، تجلیل از روابط عمومی های پیشکسوتی که هر ساله مورد تجلیل قرار می گیرند و از یاد بردن فعالان دیگر این عرصه در آمل امروز مورد انتقاد حاضرین در این همایش قرار گرفت.

به نظر می رسد، برگزاری همایش های بدون در نظر گرفتن خروجی آن می تواند به نداشتن انگیزه حضور در سال های آتی منجر شود همان گونه که بی توجهی به این جایگاه در سال های گذشته موجب حضور کم رنگ دستگاه های اجرایی در این همایش شد.

به گزارش ایسنا، البته امروز در همایش روابط عمومی های شهرستان آمل که نخستین آن نبود و به همت روابط عمومی جوان و پرتلاش فرمانداری آمل شکل گرفت؛ شورای روابط عمومی شهرستان شکل گرفت که جای امیدواری دارد تا بخشی از کاستی های این بخش رفع شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ