Take a fresh look at your lifestyle.

مناسبت‌های خرداد در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

0

فکر اینکه انسان‌های زیادی از هر نژادی، امروز همان کاری را می‌کنند که شما می‌کنید، لذت‌بخش است و ترغیبتان می کند تا با آنها همراه شوید.در این مقاله می‌خواهم به شما آموزش دهم؛ چطور از مناسبت‌های ماه خرداد برای پویاتر کردن محل کار و همچنین رضایت مشتریانتان استفاده کنید و با بازتاب این رویدادها در شبکه‌های اجتماعی، به قولی با یک تیر دو ‎نشان بزنید!

در مناسبت های ماه خرداد توجه ویژه‌ای به طبیعت و محیط‌ زیست شده و استفاده از این مناسبت‌ها می تواند CSR  کمپانی شما را تقویت کند.

CSR مخفف (Corporate Social Responsibility) یا همان (مسئولیت اجتماعی شرکت)، مجموعه فعالیت‌های داوطلبانه‌ای است که شرکت شما درجهت بهبود وضعیت جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام می‌دهد؛ پس توجه به مناسبت های این ماه در شبکه‌های اجتماعی کمپانی‌تان می تواند وجهه‌ی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در ادامه پیشنهادات من  برای برخی ازمناسبت‌های ماه خرداد را خواهید دید و در انتها نیز لیست کاملی از مناسبت های این ماه آورده شده.

 

مناسبت‌های خرداد در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

 

روز “طراحان وب”

(سه‌شنبه، ۱۱ خرداد)

در این روز از افرادی که در شرکت شما در حوزه طراحی وب فعالیت می‌کنند، تقدیر کنید و فرصت خوبی‌است که آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی‌تان معرفی کنید.

شبکه‌های اجتماعی - روز طراحان وب

 

روز “رز قرمز”

(پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد)

در این روز می‌توانید برای مشتریان ویژه‌تان رز قرمز بفرستید.

ٰشبکه‌های اجتماعی - روز رز قرمز

 

روز ملی “گل و گیاه”

(شنبه، ۲۵ خرداد)

برای این روز کافیست اگر باغچه‌ای در محوطه کمپانی‌تان دارید و یا حتی گلدانی در محل کارتان هست، از آن عکس بگیرید و با آن این روز را در شبکه‌های اجتماعی کمپانی‌تان تبریک بگویید و از مخاطبان خود بخواهید تا آنها هم از گل و گیاه محل زندگی‌شان عکس بگیرند و با هشتگی که شما استفاده کرده‌اید در صفحه خودشان آپلود کنند.

شبکه‌های اجتماعی - روز ملی گل و گیاه

 

روز “عکاسی از طبیعت”

(یک‌شنبه، ۲۶ خرداد)

مسابقه های عکاسی که در شبکه های اجتماعی‌ مثل اینستاگرام برگزار می‌کنید، حتما نباید به کسب و کار شما مستقیما مرتبط باشد. از مخاطبانتان بخواهید با عکس هایی که از طبیعت گرفته اند یا می گیرند، در مسابقه شما شرکت کنند.

شبکه‌های اجتماعی - روز عکاسی از طبیعت

 

روز “قدرت لبخند”

(یک‌شنبه، ۲۶ خرداد)

از پرسنلتان در حالیکه لبخند می‌زنند، جداگانه عکاسی کنید و با درست کردن یک کولاژ از مخاطبانتان بخواهید به لبخند ها رای بدهند.

روز قدرت لبخند

 

روز جهانی “پیک‌نیک”

(چهارشنبه، ۲۹ خرداد)

در این روز می‌توانید با پرسنلتان یک برنامه پیک‌نیک ترتیب دهید و اتفاقاتی که در این روز برایتان رخ می‌دهد را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید.

 

لیست کامل مناسبت‌های ماه خرداد

شبکه‌های اجتماعی - خرداد

 

مناسبت‌های ماه‌های قبل را نیز از طریق لینک‌هایی که در ادامه آورده شده، می‌توانید مشاهده کنید.

” دسامبر”

“ژانویه”

“فوریه” 

فروردین۹۵

اردیبهشت۹۵

ارسال یک پاسخ