Take a fresh look at your lifestyle.

ماجرای ماهی‌های زنده در یک بسته‌ بندی

0

هیچ چیز به اندازه تکان خوردن ماهی در بسته‌بندی در فروشگاه نمی‌تواند به‌عنوان یک شوخی مشتریان را شگفت‌زده کند.

آژانس تبلیغاتی YR لهستان با همکاری آزمایشگاه خلاقیت «Jack the Maker» و شرکت فیلمسازی Raymond، بسته‌بندی«The Live Fish Pack» را طراحی کرد که با وجود ظاهری شبیه به یک ماهی در جعبه، پریدن آن یک ماهی تازه صید شده را به یاد می‌آورد.

برای هیجان بیشتر، جعبه‌ها به وسیله فناوری وای‌فای به یک حسگر مسافت وصل شده‌اند که در نتیجه با نزدیک شدن خریداران، ماهی‌ها شروع به تکان خوردن و پریدن می‌کنند.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، با هدف افزایش عنصر شوخی و در عین حال وحشت، آژانس تبلیغاتی YR با پخش ویدئو از این صحنه‌ها در یک وب‌سایت امکان مشاهده وضعیت فروشگاه به‌طور زنده را به‌وجود آورد که سه بسته ماهی «dorada»، خال خالی و تیلاپیلا با شوخی به خریداران عرضه می‌شوند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ