Take a fresh look at your lifestyle.

کسب مقام نخست روابط عمومی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد

0


براساس ارزیابی ستاد انتخاب، روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول استان را کسب کرد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا ) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، براساس ارزیابی ستاد انتخاب، روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بین دستگاه‌های اجرایی استان روز گذشته، ۲۱ اردیبهشت‌ماه رتبه اول استان را کسب کرد .
روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که در حال حاضر فعال‌ترین سایت اداری را در استان در بین دستگاه‌های مختلف به خود اختصاص داده موفق شد که با کسب ۱۶۶ امتیاز در بین همه روابط‌ عمومی‌های استان مقام نخست را به خود اختصاص دهد .
این روابط عمومی در آیتم‌های مختلف از جمله در بخش الکترونیکی و اطلاع‌رسانی و البته همکاری و تعامل با رسانه‌ها موفق به کسب چنین رتبه‌ای در استان شد .
این در حالی است که روابط عمومی‌ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بین روابط عمومی‌های آموزش و پرورش کشور نیز حائز رتبه‌های برتر کشوری شده است .
بنا بر این گزارش، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۱۷۰امتیاز معیارهای عملکردی در پنج حیطه روابط عمومی آموزش و پرورش استان با کسب ۱۶۶امتیاز رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است .
وی افزود: ارزیابی از روابط عمومی در بخش‌های مدیریت راهبردی و ارتباطات الکترونیکی، اطلاع‌رسانی، ارتباطات رسانه‌ای و بخش ویژه شعار سال انجام و مستندات عملکردی ارائه شد .
یادآور می‌شود، در آئینی با حضور شمس، مسئول امور استان‌های مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور، معاونین استاندار، مسئولان روابط عمومی ادارات استان و خبرنگاران از سیدحمدالله خواهش‌نیک، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تجلیل شد .
سیدحمدالله خواهش‌نیک از خبرنگاران فعال صدا و سیمای استان و از برترین مستندسازان و همچنین مجری برنامه پربیننده گفتن نگین در کهگیلویه و بویراحمد است .

ارسال یک پاسخ