Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری نخستین دوره آموزشی رابطین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان سمنان

0


مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری دوره های آموزشی برای توانمندسازی رابطین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیئتهای ورزشی استان خبر داد

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرانلاین ؛ جعفر کردی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی ، روز شنبه ۲۵ فروردین ماه، نخستین دوره آموزشی رابطین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیئتهای ورزشی استان سمنان با حضور بیش از ۵۰ نفر از رابطین روابط عمومی ادارات و هیئتهای ورزشی با تدریس استاد فتحی در سالن اجتماعات اداره کل برگزارخواهد شد .
وی با بیان اینکه سال۹۵، مهم ترین رویکرد روابط عمومی اداره کل ، توانمندسازی و ارتقای کیفیت کار روابط عمومی ها است، گفت: در همین راستا یک دوره کلاس آموزشی در فصل اول سال برنامه ریزی کردیم که روز شنبه برگزار خواهد شد و برگزاری این کارگاه های آموزشی در طول سال ادامه خواهد یافت .
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به نوعی هم تخصصی و هم کارگروهی است که روابط عمومی ها می توانند از این فرصت استفاده کنند و با افزایش مهارت ارتباطی، در سال جاری تعامل خوبی با حوزه های بیرونی داشته باشند .
جعفر کردی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به تخصص در مواردی که در حوزه آنها برای افکار عمومی مهم است مجهز باشند و برنامه ها و رویکردهای اداره مربوطه را به سمع و نظر مردم و جامعه ورزش و جوانان برسانند .
وی افزود : در پایان کارگاه سایتهای طراحی شده توسط واحد انفورماتیک اداره کل به رابطین ادارات تحویل و آموزش داده خواهد شد و آن دسته از هیئتهایی که سایت مستقل ندارند با تکمیل فرم مربوطه سایت مربوط به آن هیئت ورزشی طراحی و هرچه سریعتر سایت آن هیئت نیز تحویل خواهد شد

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ