Take a fresh look at your lifestyle.

نام تجاری مشخص

0

امروزه با گسترش همه جانبه صندوق پستی الکترونیکی (ایمیل) باور این نکته که پست هنوز هم کارایی‌های خاص خود را دارد کمی مشکل به نظر می‌آید. در واقع علت گسترش بسیار زیاد ایمیل سرعت بالا و در عین حال رایگان بودن تمامی امکانات آن است و رایگان بودن آن وجهه افراد و شرکت‌ها را خراب نخواهد کرد و اگر شرکت یا مؤسسه‌ای ایمیل خود را به مشتریانش دهد توانایی و اعتبار شرکت خدشه‌دار نخواهد شد.

ایده
همواره شرکت‌های بزرگ در تلاش برای تثبیت نام خود در بازار‌های جهانی هستند تا بدین شکل سهم بیشتری از بازار را به دست آورند. این امر بر خلاف باور اکثر مردم چندان دشوار یا پرهزینه نیست، مثال بارز این بخش شرکت get dotted. com است که سهم عظیمی از سود سالانه خود را از طریق اجاره دادن بخشی از وب‌سایت‌های خود به متقاضیان به دست می‌آورد که همین امر به ظاهر ساده باعث شده تا این شرکت همواره به‌عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه ساخت وب‌سایت و وبلاگ باشد.

علت اصلی موفقیت این شرکت گسترش محدوده کاری خود در جهت کسب اعتبار و شهرت بیشتر برای نام شرکت خود بود. البته لازم به ذکر است که پیشنهاد این طرح را مدیران روابط عمومی این شرکت دادند تا یکبار دیگر اهمیت این‌گونه تیم‌ها را برای موفقیت در بازار به اثبات برسانند.

نام تجاری مشخص باعث می‌شود تا نسبت به آینده کاری خود  دیدگاهی جسورانه‌تر داشته باشید و با ثبات بیشتری عمل کنید. در این بین اینترنت به علت سرعت و سهولت فوق‌العاده‌ای که دارد و از این جهت که افراد را در چشم بر هم زدنی به خواسته‌هایشان می‌رساند گزینه مناسبی برای کارهای تجاری محسوب می‌شود.

شرکت‌ها امروزه می‌توانند به لطف اینترنت و امکانات جذابش بسیاری از کارهای خود نظیر ارسال پیام به مشتریان را به صورت رایگان انجام دهند که این خود امری مؤثر در کاهش هزینه‌های شرکت است و همچنین در این راستا می‌توانند آدرس ایمیل کارکنان خود را نیز جهت ارتباط مستقیم مشتریان با آنان درون سایت قرار دهند.

این امر اگرچه بسیار کوچک یا حتی کم‌اهمیت قلمداد شود اما فراموش نکنید که همین کار‌های به ظاهر کوچک باعث تفاوت کیفیت شرکت‌ها می‌شود.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– نام شرکت خود را با دقت زیادی انتخاب کنید، زیرا تا ابد هویت شرکت شما خواهد بود.

– به خاطر داشته باشید برای جهانی شدن نام شرکت خود نیاز به صرف هزینه‌های نسبتا زیاد (مالی و زمانی) دارید، در غیر‌این صورت تمامی اقدامات‌تان بیهوده خواهد بود و نام شرکت‌تان به‌زودی از صحنه رقابت حذف خواهد شد.

– در صورت لزوم می‌توانید شرکت‌های رقیب را به تسخیر خود در آورید یا مانع فعالیت شرکت‌های همنام خود باشید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ